    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: F-S nadal żyje...
    Date: Sat, 18 Jan 2020 02:16:06 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e1a0301$0$17341$6...@n...neostrada.pl

    > 26 grudnia znienacka zaatakował mnie ból [dupy?... nie,
    > nieco nad lewym półdupkiem] wskazujący na kręgosłup i miast
    > zanikania -- nasilił się tak mocno, że ,,postradałem zmysły''...

    Ból tak sobie ustąpił -- nie jest masakrycznie źle, ale nadal
    nie jest dobrze...

    > Ale ja nie o tym teraz tu chciałem pisać...

    > Wkrótce po tym ataku padło energetyzujące gniazdo F-S...
    > Wcześniej zupełnie padł nieco ;) sfatygowany prawy
    > mikrowłącznik tocz_padowej myszy... Ponadto Seagate
    > wykazał się badblockami...

    Do tego niemal połamały się okulary -- niemal nówki!!!
    Przysłano mi je do sanatorium chyba w październiku...
    Do Gołdapi -- w 2013 roku... Organiczne (plastykowe)
    soczewki w metalowej oprawce... Nawet nie warto
    naprawiać, bo soczewki są raczej w złym stanie...
    Łącznik w okularach jest niemal złamany. Nawet
    nie rozdeptałem ich...

    Więc teraz łażę w okularach z ubiegłego wieku.
    Oprawki mają ~25 lat, soczewki (z mineralnego
    szkła) -- ze 2 lata mniej. Są bardzo ciemne...
    I w doskonałym stanie!!!

    > Usunąłem moduł BT2 -- nie na wiele przydatny....
    > (mogę bez trudu wstawić, ale chyba nie warto)

    Nie wstawiłem -- poskręcałem laptop bez wstawienia.

    > Laptop pracuje poprawnie (jeśli nie liczyć uszkodzeń HDD) ale na
    > razie jest skręcony 1/3 wkrętów i brak mu optycznego napędu CDVD....

    Wkręciłem, co mogłem -- chyba 3 wkrętów nie wkręciłem, bo nie było
    w co... ;) Laptop ma swe lata, więc i sprawnych gwintów coraz mniej...

    > Tak więc po ~2 tygodniach F-S znów jest ~sprawny...

    > Odliczając czas nieużywania -- przeżył ponad 11 lat.
    > W połowie sierpnia br. minie 12 lat od chwili qpna.

    > Gościł w sobie dwa ćwierćterabajtowe dyski WDC i dwa
    > półterabajtowe Seagate.

    Teraz ma znów błękit WDC...
    Postaram się ,,naprawić'' Seagate i postawić tam W10.
    Jeśli pójdzie -- dorzucę do niego WXP w kilku wydaniach...
    W10 chyba postawię jako 32W10 i 64W10 -- zobaczę, co będzie
    lepsze... Mam tylko 4 GiB oRAMkowania... **Być może** jest
    miejsce na jakiś dysk na mSATA...

    > Zamierzam jednak postawić tu W10 -- nie wiem, czy 32W10,
    > czy 64W10, bo mam tylko 4 GiB oRAMkowania... Dla 32WXP
    > to sporo, lecz niekoniecznie dla W10...

    Przede mną najtrudniejsze zadanie -- ściągnięcie instalki W10 z netu!

    > Nie wiem, czy pod 32W10 zdołałbym wykorzystać 1 GB na
    > RAMdysk tak, jak wykorzystuję pod 32WXP...

    Byłoby super!

    > Ból stał się znośny dzięki nagrzewaniu i lekom...

    Ale nadal jest...
    Przykre, bo w ubroku schudłem 7 kg (10%) i myślałem,
    że to rozwiąże problem z kręgielnią na długi czas...

    Zamierzałem jeszcze schudnąć o 10% -- teraz o 6 kg,
    do niespełna 60 kg...

    W Lidlu promocja na czekolady -- qpiłem niemal 2 kg...
    (trochę z orzechami i trochę 95%)
    Ale IMO czekolady nie tuczą. ;)
    Mogę spokojnie obżerać się czekoladami -- schudłem do
    stabilnych niespełna 66 kg z ponad 73 kg w marcu ubr...
    Na razie jo-jo mi nie grozi...
    Jem sporo chleba, ryżu, czekolad...

    WDC rozgrzewa się do niemal 60°C...
    Wkrótce zobaczę, co zostało z Seagate po długotrwałym znęcaniu się...

    --