  • Data: 2010-06-27 22:23:35
    Temat: Re: FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:i08aiv$m24$1@inews.gazeta.pl...

    > Po to żeby się nie zapaliła. Sprawdzasz bieżące parametry
    > i ewentualne błedy o ile takowe się pojawią.

    To możesz sprawdzić jak się już zapali... Od tego jest ta lampka
    by informować kierowcę że jest problem...

    > Sprawdzenie ilości czynnika w układzie i szczelności oraz zapewne
    > jakieś tam odgrzybianie etc.

    Ale po co jeśli nie ma problemów z klimą??

    Nie śmierdzi - nie ma sensu odgrzybiać jak nie ma grzybów.
    Tym bardziej nie ma sensu płacić za taką obsługę...
    Sprawdzanie ilości czynnika w nowym samochodzie który
    nie miał żadnej stłuczki nadwyrężającej mechanicznie rurki
    klimy jest też totalną przesadą i kosztowną nadgorliwością.

    > Po to żeby wszystko dobrze chodziło.
    > Polega na czyszczeniu i smarowaniu prowadnic.

    Ale po co?? Nie ma takiej potrzeby pomiędzy wymianą klocków.

    > Akurat te 3 punkty są jak najbardziej uzasadnione. Na obronę ASO należy
    > dodać, że robiąc w kółko te same samochody znają wszystkie newralgiczne
    > miejsca, które nie zawsze wyłapie mechanik niezależny. Kwestia ceny za
    > usługę jest dyskusyjna i prowadzi wyłącznie do flame'a.

    Mnie śmieszy że klient sobie dopisał uzasadnienie za wydaną kasę pod
    tytułem "sprawdzili mi ciśnienie w oponach" - no kuźwa przebój sezonu.