    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
    Date: Thu, 1 Jul 2010 08:56:41 -0500

    "JanuSz" <j...@p...NO-SPAMonet.pl> wrote in message
    news:i0i01r$73a$1@news.onet.pl...

    > Jeśli mają, wgrywają nowy soft.

    Jeśli mają - można zapytać co jest robione i podjąć decyzję
    w zależności od tego co się usłyszy. Od początku tak mówię.

    > Żeby ich nie było.

    Prewencja przy klimie polega na regularnym, corocznym wymienieniu
    filtra kabiny. Sprawdzanie ciśnienia nie zapobiegnie uchodzeniu gazu,
    może takie ujście jedynie stwierdzić jak już nastąpi. Zanim klma przestanie
    działać przy powolnym wycieku to będzie długo działać gorzej...
    A jak wyciek zdarzy się większy i gaz ucieknie szybko to i tak nic Ci nie
    da że wydałeś kasę pół roku temu na "przegląd".

    > Nie, po 30 tys km. pył z klocków potrafi utrudnić przesuwanie się klocków
    > w prowadnicach.

    Głupoty gadasz... Utrudnić może przesuwanie się klocków gdy mechanik
    robiący Ci klocki uszkodzi Ci gumowe osłony pinów wchodzących w zacisk
    po których zacisk się ślizga w uchwycie. Albo gdy ich nie przesmaruje przy
    naprawie. Jak robisz naprawdę poprawnie i używasz dobrych materiałów
    to nie będziesz miał takich problemów.

    > To akurat tylko pro forma.

    A sprawdzenie żarówek to nie proforma? :)))

    > Podniecasz się niezdrowo :)
    > Po prostu nie każdy ma warunki i ochotę/umiejętności grzebać przy aucie.
    > Taniej wyjdzie zlecić to ASO, w razie czego nie ma problemów z gwarancją,
    > a 200 zł *moim zdaniem* warto na przegląd wydać.
    > Jeśli masz warunki, wiedzę i ochotę - oczywiście Twoja sprawa. Ja nie mam
    > podnośnika, kanału, garażu, a 200 zł zdecydowanie wolę zarobić
    > w inny sposób - dla mnie łatwiejszy i przyjemniejszy.

    Ja też umiem zarobić 200zł w łatwiejszy sposób i też nie mam garażu
    ani kanału bo nie jest to potrzebne do robót przy hamulcach czy oleju...
    Motywacja jest raczej aby zrobić to samemu bo samemu zrobisz to
    lepiej i dokładniej niż spieszący się mechanik zarabiający tym na chleb
    a zatem próbujący wcisnąć jak najwięcej takich usług dziennie...