  • 31. Data: 2014-06-09 21:46:53
    Temat: Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 13:18:24 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Jak potrzebowałem to sobie dodałem greckei i matematyczne literki.

    > A jak Ci wygodniej. IMHO klwisze funkcyjne to średni pomysł,
    >
    > są daleko od standardowego położenia ręki.

    > A napisz to pytanie googlowi. Dla windowsa wyrzuci microsofowy
    >
    > programik do tworzenia układów klawiatury.
    >
    > Keyboard Layout Creator

    sciagnalem to tylko ze nie bardzo wiadomo mi co to robi - tworzy jakas
    dllkę ktora pozniej mozna zainstalowac tak jak np jakis osobny język
    w ustawianiach klawiatur? nie widze w tym programie klawiszy funkcyjnych

    to co bym chial zrobic to podpiąc klawisze pod f1..i dalej lub pod alt+litery (np
    prawy alt + wsad jako kursor alt+l jako enter alt+io
    jako () alt + kl jako {}

  • 32. Data: 2014-06-09 22:07:53
    Od: firr <p...@g...com>

    jest jeszcze modyfikacja rejestru albo nakladka program sharpkeys
    z tym ze

    Things that SharpKeys will not do:

    (...)
    Protect you from yourself - if you disable your DEL key and can't login because
    CtrlAltDel doesn't work now, you'll have to reformat

    az strach uzywac, pozatym to remapuje fizyczne przyciski a mi
    potrzebne jest przemapowanie shift + [ na jedne klawisz (czyli nei klawiszy tylko
    znaków)

  • 33. Data: 2014-06-10 03:27:04
    Od: firr <p...@g...com>

    jest taki program autohotkey, fajnie działa
    mozna przemapowac te charsy, dziala fajnie
    pytanie jeszcze jak to dobrze wykorzystac

    makra sa chyba mniej przydatne choc pewnie
    mona przymapowac taki int np pod alt+i
    return pod alt+r float pod alt+f.. ehat else..

  • 34. Data: 2014-06-10 18:33:15
    Od: firr <p...@g...com>

    > O to chodzi, to nie jest aż takie trudne;)

    takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie
    umie, ale zeby wogole go napisac trzeba przerobic i nie pogubic sie w gaszczu róznych
    'abstrakcyjnych' kwestii,

    upał jak cholera , srodek lata, przydalyby sie jakies schlodzenie w zimnych wodach
    baltyku czy cos takiego, a tu tylko praca i praca, jak sie schlodzi moze cos
    pokoduje bo na razie znowu wysiadam;/

  • 35. Data: 2014-06-10 18:36:50
    Od: firr <p...@g...com>

    ps w tym kodzie

    function ray(origin) {
    var stepX = step(sin, cos, origin.x, origin.y);
    var stepY = step(cos, sin, origin.y, origin.x, true);
    var nextStep = stepX.length2 < stepY.length2
    ? inspect(stepX, 1, 0, origin.distance, stepX.y)
    : inspect(stepY, 0, 1, origin.distance, stepY.x);

    if (nextStep.distance > range) return [origin];
    return [origin].concat(ray(nextStep));
    }
    nie rozumiem co to takiego jest ten stepx i stepy,
    co to takiego moze byc? jakies to dziwne gdybym to ja robil chyba zrobilbym jakies
    proste testy z geometrii liniowej i wydaje mi sie ze to jednak jakos inaczej by
    wygladalo..

  • 36. Data: 2014-06-11 10:11:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > pl.misc.elektronika: Klawiatura - rozkład liter na 'guzikach'

    Jeszcze tam go brakowało...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 37. Data: 2014-06-11 10:31:04
    Od: firr <p...@g...com>

    > takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie
    umie, ale zeby wogole go napisac trzeba przerobic i nie pogubic sie w gaszczu róznych
    'abstrakcyjnych' kwestii,

    na przyklad co do tych trudniejszych dla mnie (przynajmniej jak na dzis szczegółów)
    łatwo jest powiedzmy zrobić 9napisac) rasteryzacje trójkąta (w sprzyjajacych
    przypadkach) ale na przykład już chyba nieco trudniej jest zrobić clipping z
    płaszczyzną rzutnika, taki trójkąt bedzi ajakos tam ucinany i nawet nie wiem co wtedy
    9tj gdy przecina ta plaszczyzne kamery, ucinac to? (wtedy z trojkatow powstawalyby
    chyba czworokaty jak nie cos gorszego , choc chyba nie - czy tezdalej robic z tyłu
    jakieś dalsze powiekszenie - jeszcze komplikuje sprawe fakt ze taki trójkat nie tylko
    moze przebić plaszczyzne kamery ale nawet plaszczyzne oka 9tj dokladniej to chyba
    wyszedlby gdzis z boku przez scianki) - nie mam pojecia jak ludzie to robią - duzo
    kodu to to moze nie byc ale jest nad czym posiedziec

  • 38. Data: 2014-06-12 19:59:42
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 07 Jun 2014 15:08:03 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > W dawnych czasach, napisalem na Meritum dwie gierki. Kazda w jednej
    > linii, 255 znakow. Mozna znalezc w mojej ksiazcze "Programowanie

    Meritum mam. Gorzej z monitorem.

  • 39. Data: 2014-06-16 09:04:03
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > Meritum mam. Gorzej z monitorem.

    Po co Ci monitor? ;)

    Pamiętam, gdy miałem pierwszego Timexa (klon ZX Spectrum) to brałem go w
    nocy pod kołdrę, żeby rodzice nie widzieli, i pisałem na ślepo gierkę
    "wylosowałem liczbę jeden od miliona, jaka to liczba?" - trzeba było
    podać liczbę, komputer piszczał raz gdy podana liczba była za mała, 2x
    gdy była równa, 3x gdy była za duża. Po zwycięstwie piszczał tyle razy
    ile potrzeba było kroków. Głośniczek był podepchany watą, żeby piszczał
    cichutko.

    Nie wiem, czy to już korba była, czy jeszcze granica normy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor