  • Data: 2013-01-22 12:28:35
    Temat: Re: FWD vs RWD na śniegu - opinie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Michał" napisał w wiadomości grup
    On 1/22/2013 10:21 AM, J.F wrote:

    >Z trasy, ale niedużej po podkrakowskim lodo-śniegu
    >Zakręty, prędkość na znakach 70km/h, z ESP (lub podobnym)

    Kazde auto, poki jest w miare plasko, potrafi szybko po sniegu
    pojechac, ale nie kazde potrafi najblizszy zakret wyrobic :-)

    A nawet nie trzeba zakretu - RWD to na prostej drodze potrafi pirueta
    wykrecic, FWD tez potrafi, ale jednak troche bardziej odporne.

    A przeciez wystarczy drobna nierownosc, lod w koleine, troche sypkiego
    miedzy kolami, i kreca sie bez roznicy jaki naped :-)

    J.