  • 1. Data: 2009-02-21 19:10:03
    Temat: FZ1 ze Stanów - różnice vs wersja europejska
    Od: slawo <s...@p...fm>

    Witam sznownych forumowiczów!!
    Mój brat zamierza kupić Yamahę FZ1 sprowadzoną z USA.
    W związku z brakiem jakiegokolwiek pojęcia mam do Was pytanie czy są
    jakieś istotne różnice pomiędzy wersją USA a europejską tegoż
    motocykla np .części zamienne itp.
    Wielkie dzięki za pomoc

    Slawo Suzuki V-Strom

  • 2. Data: 2009-02-21 21:00:14
    Temat: Re: FZ1 ze Stanów - różnice vs wersja europejska
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

[...]

    Ten sam pies, ewentualnie może sie różnić łańcuchem i żebatkami ( np. w
    suzuki na europe jest 525 a na usa 520), no i mieć odblaski przy przednim
    zawieszeniu.

    pozdr.
    Muti

  • 3. Data: 2009-02-21 21:10:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Muti pisze:
> [...]
    >

    > Ten sam pies, ewentualnie może sie różnić łańcuchem i żebatkami ( np. w
    > suzuki na europe jest 525 a na usa 520), no i mieć odblaski przy przednim

    i oswietleniem?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-02-21 22:44:40
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    > i oswietleniem?

    A co jest innego w oświetleniu - migaczeni nie są czerwone :), mam GSXR-a K6
    ze stanów i jakośc różnic w lampach czy migaczach nie widze.

    pozdr.
    Muti

  • 5. Data: 2009-02-21 22:57:35
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Muti pisze:

    > A co jest innego w oświetleniu - migaczeni nie są czerwone :), mam GSXR-a K6
    > ze stanów i jakośc różnic w lampach czy migaczach nie widze.

    troche dziwne ze nie wiesz, wiazka reflektora głownego w USA jest
    symetryczna, u nas jest asymetryczna (prawa strona swieci dalej)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-02-21 23:36:09
    Od: marider <m...@g...pl>

    Arni pisze:

    > troche dziwne ze nie wiesz, wiazka reflektora głownego w USA jest
    > symetryczna, u nas jest asymetryczna (prawa strona swieci dalej)

    Pare innych roznic tez pewnie by sie znalazlo ale o tym powiedza
    policjanci podczas kontroli na drodze lub "spec" od badan technicznych
    jak bedzie dowod musial odebrac z WK bo zabiora ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 7. Data: 2009-02-21 23:57:51
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > troche dziwne ze nie wiesz, wiazka reflektora głownego w USA jest
    > symetryczna, u nas jest asymetryczna (prawa strona swieci dalej)

    Moje Suzuki przeszło normalne badania techniczne bez "załatwiania" i jakoś
    Panowie z przeglądu nic na ten temat nie mówili a czepialscy byli.
    No ale wy napewno wiecie najlepiej ....

    pozdr.
    Muti.

  • 8. Data: 2009-02-22 00:21:19
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Muti pisze:

    > Moje Suzuki przeszło normalne badania techniczne bez "załatwiania" i jakoś
    > Panowie z przeglądu nic na ten temat nie mówili a czepialscy byli.

    widocznie nie wpadli na to zeby lampe sprawdzic.

    > No ale wy napewno wiecie najlepiej ....

    no skoro Ty wiesz lepiej...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-02-22 08:57:12
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > widocznie nie wpadli na to zeby lampe sprawdzic.

    > no skoro Ty wiesz lepiej...

    Arni nie dramatyzuj ;)

    moja angielska deauvile tez nie miała zmienianej lampy i swieci ok.

    moze to oni mili popsute a u nas jest ok?;)

    E.

  • 10. Data: 2009-02-22 09:20:17
    Od: marider <m...@g...pl>

    Muti pisze:
    > Moje Suzuki przeszło normalne badania techniczne bez "załatwiania"

    Miales farta albo takich "specow" na przegladzie.

    Pzdr