eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmFacebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej) › Re: Facebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej)
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Facebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej)
    Date: Fri, 11 Jan 2019 03:36:35 +0100

    W dniu 2019-01-11 o 01:55, Krystek pisze:
    > <https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-ze-smartf
    ona-samsung-usunac-aplikacje-facebook-blokada>
    > -
    >
    > O kłopotach związanych z usunięciem Facebooka ze smartfonów Samsunga
    > poinformowali użytkownicy sprzętu tego producenta cytowani przez

    Samsung to gówniana firma jeśli idzie o ochronę dane użytkowników.
    Mam ich tablet i po ostatniej aktualizacji bombarduje mnie notyfikacjami
    żebym zainstalował ich chmurę.
    Jak przeczytałem na co mam udzielić przy okazji zgody to stwierdziłem
    że nie chcę tego gówna. Ale dwa razy na dobę ping-ping i informacja
    żebym aktywował. Nie ma możliwości wyłączenia tego.