    Date: Wed, 14 Nov 2012 15:33:59 +0100
    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne

    W dniu 2012-11-14 15:26, Filip pisze:

    > Po pierwsze, o jakim syfie piszesz? O jakichś kosmicznych klejach czy
    > co? Jak wsadzisz śruby do pudełka czy do siatki i zawiniesz na pół roku
    > to żaden syf się nie dostanie na gwint.
    > Po drugie: według słowników poprawnościowych właściwa forma to kląć nie
    > klnąć. Wybacz, mnie tu wrzucają za taranowanie-tarasowanie, co wkradło
    > się zwyczajne przetwórstwo słownikowe, to ja będę teraz wszystkich
    > poprawiał.
    > Po trzecie osadzenie piasty powinno być czyste, bez żadnego smaru.

    Ja nie smaruje piasty, ale tez nie mam problemow z zapiekaniem.
    Ty stwierdziles, ze masz taki problem, wiec moze raz sprobuj - sam
    kolnierz na ktory nasadzasz felge (może pomoże).

    > Ja nie kopię śrub, gdzieś Ty to wyczytał. Ja używam samochodu nie tylko
    > do jazdy po prostej i na zakrętach w mieście. Używam też auta do jazdy
    > która nie jest uważana za jazdę normalną i na skutek przeciążeń felga
    > aluminiowa się zapieka, jest to normalne.

    no to trzeba bylo tak od razu.
    W znanych mi samochodach (mam 3 obecnie a przez rece przewinelo sie juz
    parenascie), nie zauwazylem takiego przypadku by mi sie felga zapiekla.

    Nie wiec sensu dalej ciagnac tego watku.