    From: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Date: Sun, 5 Jun 2011 03:49:53 +0200

    news:is4smv$56g$1@news.onet.pl...
    > Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)

    spoko 30max
    ludzie sa wypompowani

    > Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
    > wiekszosc robilo PJ.
    > Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
    > pasach".

    jak to nie ma takiego znaku ?
    to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
    ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie
    istnieje?
    wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

    > Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca
    > gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?

    sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

    > Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko
    > trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
    > Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac
    > tyle co ci obok a nie stac.

    bo oni go wydluzaja
    gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
    to zamek by sie spelnil w 100%,
    a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go
    nie wpusci

    > Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
    > Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute podjezdzasz
    > o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
    > wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni otwiera.

    a postalem
    i zadna regulowana ciezarowa nigdy mnie nie wyprzedzila
    z nawiazka wszyscy ja wyprzadzali i jeszcze prawidlowo ja spowalniali
    bo i takie msciwe zdarzenia widzialem

    > A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.

    co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V