eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFikcyjna Zakladka Reda Wejherowo › Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Date: Sun, 5 Jun 2011 03:59:35 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <iseofi$fpd$1@mx1.internetia.pl>
    References: <is4p4v$j54$1@mx1.internetia.pl>
    <4de667ee$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-115-155.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1307239730 16173 213.238.115.155 (5 Jun 2011 02:08:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2011 02:08:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373664
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:4de667ee$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

    > Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
    > regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.
    >
    > Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
    > się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

    prawda, ale to wina wszytskich bojacych sie ze ich nikt nie wpusci na prawo
    gdyby sie wymieszali gatunkowo ci co maja obiekcje i np ja, to zamek moze by
    sie spelnil

    > No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
    > trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

    to jego problem ze sie boi dociagnac lewym do finishu i blokuj pas
    za to od razu mandacik

    > Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
    > kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
    > się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

    j/w

    > I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie
    > on 3x szybciej.

    no i po raz n-ty lece do konca lewym i co zapomnij, proszenie o laske z
    wlaczonym kierunkiem
    nagle wszyscy jada zderzak w zderzak, no nie moim celem bylo was wyprzedzac
    bo mam to w dupie
    i tak zaraz skrecam gdzie zalapie sie moze na 2-03 ture swiatel, a wy i tak
    polecicie prosto

    > A zasady do stosowania są proste:
    > - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    > - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1

    ok
    > - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

    nie czaje, nie zjezdzac na prawo?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: