    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Film poklatkowy
    Date: Sat, 05 May 2018 07:28:01 GMT

    On 2018-05-05, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Gdybym potrafił sam zrobić taki program, to tak by działał jak piszesz. :-)
    > Stabilizacja (w wersji gdzie zdjęcie jest robione tabletem lub
    > smartfonem) polegała by na nałożeniu poprzedniej fotki aby zgrać
    > wykonywany kadr.
    > W wersji pro morfing pomiędzy kadrami. :-)

    Możesz spróbować najpierw złożyć te pojedyncze zdjęcia w film (ja używam
    ffmpeg ale to raczej hardkor), a potem znaleźć program, który
    ustabilizuje taki film. Tu też Ci nie polecę nic przystępnego, bo sam
    mam tylko Vegas Movie Studio, który to potrafi robić, ale tego musi być
    sporo, bo większość wrzutów komórkowych na YT jest tak stabilizowana.

    --
    Marcin