    From: Arex <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Tue, 30 Jun 2009 06:26:10 -0700 (PDT)

    On Jun 30, 1:15 pm, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Tylko tam nie bylo "blokady", policjanci stali z boku drogi a auto stalo w
    > cieniu. Pewnie, policjant wyskoczyl w ostatniej chwili.

    Nawet jak wyskoczyl tak jak mowisz "w ostatniej chwili" to wyskoczyl
    uzbrojony i w kamizelce a nie gosciu w bialym kapelusiku z lizaczkiem
    i suszarka w drugiej.
    Nie moge pojac braku instynktu samozachowawczego kolesia ktory nie
    zatrzymuje sie na widok kogos z bronia w lapie, tym bardziej
    automatyczna.

    Tak pociagajac ciut dalej. Pare razy jak mieszkalem jeszcze w Gdansku
    na mojej dzielnicy byly przeprowadzane dzialania przeciw tak zwanym
    grupom zorganizowanej przestepczosci (ci co kojarza blizej dzielnice
    GD podpowiem ze to Stogi byly i "Tygrys"), tak wiec naogladalem sie
    blokad policyjnych.
    Zawsze staly co najmniej 2 samochody policyjne (transporter i
    osobowka) lekko zawezajac przepustowosc drogi. Policjanci byli w
    kamizelkach i z bronia dluga w lapie (nie wypuszczali kolby nawet na
    sekunde). Zeby ich nie zauwazyc trzeba bylo byc slepym.

    Jakos nie chce mi sie wierzyc w to "wyskoczyl w ostatniej chwili".

    Arex
    Varadero 1000