    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Tue, 30 Jun 2009 15:28:09 +0200

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:q43k459n3mlicg6isgndkoroiprqfqdpfs@4ax.com...

    > Bzdurzysz
    Gdzie tam, odnioslem sie tylko do tego co sam napisales.
    Ale jak mowili swiadkowie "slychac bylo" 10 strzalow, to skoros praktyk,
    powiedz ile czasu zajmie niewprawnemu strzelcowi wystrzelenie pojedynczych
    pociskow w ilosci 7 sztuk i jak daleko moze byc w tym czasie motocykl.
    Zakladamy, ze strzelec dokladnie mierzy, zeby nie trafic kogos innego.
    Mnie wychodzi, ze to trwa dosc dlugo. A jak trwa dlugo to taki motor to juz
    jest calkiem daleko i wtedy to juz ciezko go trafic.

    > Dzialko P-Lot tez strzela seria i tez nie jest uzywane jako bron
    > policyjna. Zastanow sie dlaczego.
    Ja to wiem, tylko po co policjantowi bron ustawiona na ogien ciagly?

    > Probowales ? :)
    Nie mialem szczescia, ale caly czas pije do sensu uzytkowania broni
    maszynowej przez zle wyszkolona policje.

    > Policaj zrobil jak powinien, moze jakby duzo cwiczyl to by celniej
    > strzelil, ale niekoniecznie. wypadki sie zdarzaja.
    No to tu sie rozmijamy zupelnie. Ale w tiwi widzialem jak jednego takiego
    gonili i on w kukurydze wjechal.
    I przezyl. No i drugi tez do rowu, wiec chyba mozna nie.
    Zreszta jakby nie patrzec to strzelanie z peemu w miescie nie jest rozsadne.

    w naszej tv

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?