  • 91. Data: 2014-05-26 16:33:35
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Hm, ale nadwyrezyc kolano w czasie plywania ?

    Jak po paru miesiącach za biurkiem zacznie się wakacje od dokładnego
    zwiedzenia brzegów jeziora - od strony wody...

    > A woda wymusza ?

    W klasyku kolano pracuje ciut niefizjologicznie - ze sporym obciążeniem
    bocznym. Trzeba ostrożnie zwiększać obciążenia - jednak rozsądek potrafi
    przegrać z chęcią popływania tu i teraz...

    --
    Darek

  • 92. Data: 2014-05-26 17:18:39
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Być może ma, ale nie wiadomo jakie. Wkłada się człowieka do tomografu i
    kilka Tesli nie ma jakichś istotnych skutków na organizm, a wielokrotnie
    mniejsze pola mają leczyć.

    =========

    Nie odbieramy bardzo silnej radiostacji kilometr dalej, dobrze odbieramy
    słabą 50 km dalej. A po przestrojemiu odwrotnie.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 93. Data: 2014-05-26 20:08:16
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-26 15:51, AlexY pisze:

    > Bo to Ty powołujesz się na takie same mechanizmy działania.

    Podobne, a nie takie same.

  • 94. Data: 2014-05-26 20:20:39
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-05-26 11:18, Mario pisze:

    > Tak jak akupunktura. Czyli jakieś obrzeża medycyny. Stosowane ale w
    > sumie nikt nie wie jak to działa.

    Medycyna bardzo dobrze wie jak to działa. To, że ty tego nie wiesz,
    świadczy tylko o tym, że jesteś laikiem w tym temacie i nie powinieneś
    się tu wypowiadać.

    > Nie jesteś medykiem, nie miałeś nigdy do czynienia jako
    >
    > Wal się. Nie jesteś moderatorem.

    Ani ty nie jesteś moderatorem, a piszesz do ludzi: "wypad", "spierdalaj"
    i bynajmniej nie ja rozpocząłem dyskusję na tak "wysokim" poziomie kultury.

  • 95. Data: 2014-05-26 20:31:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości

    >Tak jak akupunktura. Czyli jakieś obrzeża medycyny. Stosowane ale w
    >sumie nikt nie wie jak to działa.

    Bardzo duzo rzeczy w medycynie bylo na zasadzie "nikt nie wie jak, ale
    to dziala".
    Chocby aspiryna, czy antybiotyki.

    Tak mi sie wydaje ze to dopiero od 2-3 dekad daje sie "zejsc do glebi"
    i wyjasnic niektore mechanizmy na poziomie czasteczkowym.

    J.

  • 96. Data: 2014-05-26 21:32:30
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 05/26/2014 02:56 PM, J.F wrote:

    > Hm, ale nadwyrezyc kolano w czasie plywania ?

    Zależy od stylu. Swego czasu przy problemach z kolanami lekarz
    powiedział mi, że mogę pływać o ile nie będzie to żabka (czyli praca nóg
    na boki). Crawl i inne style, gdzie machasz tylko góra/dół są dla kolan ok.

    Podobnie z rowerem - nie ma co uogólniać. Jak kadencja będzie za mała i
    będziesz jeździł siłowo, to kolana dostają 'po dupie'. Ale wystarczy ją
    zwiększyć i robi się z tego miłe bezwysiłkowe ćwiczenie. A dalej się
    przemieszczasz:-)

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 97. Data: 2014-05-26 23:31:05
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-26 20:20, uzytkownik pisze:

> [...]
    > i bynajmniej nie ja rozpocząłem dyskusję na tak "wysokim" poziomie kultury.

    Spierdalaj było odpowiedzią na wypierdalaj, a wypad nie dotyczyło
    dyskutanta, ale firm oferujących czary-mary na rynku medycznym.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 98. Data: 2014-05-27 20:34:08
    Od: "Witold P." <w...@p...fm>

    W dniu 24.05.2014 11:48, Zachariasz Dorożyński pisze:
    [...]
    > Na okoliczność magnesów się doktoryzowałem. Wyszło że zwiększają natlenienie bo
    tlen jako jedyny gaz jest ferromagnetykiem.
    1. Paramagnetykiem.
    2. Wiele innych gazów ma te własności, natomiast tlen jest
    prawdopodobnie najpospolitszym w przyrodzie gazem, który w stanie
    podstawowym jest paramagnetyczny.

    Pozdrawiam,

    W.P.

  • 99. Data: 2014-05-27 21:28:05
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 20:34:08 UTC+2 użytkownik Witold P. napisał:
    > W dniu 24.05.2014 11:48, Zachariasz Doro�y�ski pisze:
    >
    > [...]
    zwi�kszaj� natlenienie bo tlen jako jedyny gaz jest ferromagnetykiem.

    > 1. Paramagnetykiem.
    >
    > 2. Wiele innych gaz�w ma te w�asno�ci, natomiast tlen jest
    >
    > prawdopodobnie najpospolitszym w przyrodzie gazem, kt�ry w stanie
    >
    > podstawowym jest paramagnetyczny.
    >

    > Pozdrawiam,
    >

    > W.P.

    Racja, Przejęzyczenie z tym ferromagnetykiem. To nie idzie czy pospolity czy nie.
    Raczej o to ze jedyny w organizmie o takich właściwościach. Co z tego że w mgławicy
    XDR15437 może być tyle paramagnetycznego Kryptonitu w stanie gazowym że głowa mała
    jak w człowieku go nie ma.

  • 100. Data: 2014-05-31 21:27:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 May 2014 10:24:18 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Podaj proszę przykład takich badań, gdzie wykazanow większą
    skuteczność od
    > placebo.

    oczywiście że były, proszę:
    1.Metaanalizy skuteczności homeopati wzg. placebo opublikowane przez
    Lancet w 1997: K.Linde "Are the Clinical Effects of Homeopathy
    Placebo Effects?" Lancet 1997 nr 350 s. 834

    2. Szerokie badania przeprowadzala tez Madeleine Ennis, prof.
    immunologi na uniw. Queens. Celem badań było przedstawienie
    naukowych dowodów przeciw homeopatii (źródło: M. Ennis
    Flow-cytrometric Analysis of Badophil Activation "Inflammation
    Research" 2001 nr 50 s. 47) Badania były oparte o wysoce rozcieńczone
    roztwory histaminy. Badania przeprowadzaly 4 niezalezne laboratoria,
    sprawozdanie z badań zakończono stwierdzeniem, że "roztwory
    histaminowe, zarówno w postaci koncentratów farmakologicznych jak i
    rozcieńczeń wykluczających jej zawartość wywoływały statystycznie
    znaczące wstrzymanie aktywności granulocytów zasadochłonnych przez
    antyimmunoglobulinę E".
    Problem z homeopatią to, że ciągle nie można bezspornie udowodnić jej
    nieskuteczności.

    --
    Marek