  • 71. Data: 2014-05-25 19:30:28
    Temat: Re: Fizykoterapia.
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 maja 2014 18:46:10 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > To daj linka do tego.

    > --
    >

    > Pozdr
    >
    > Janusz

    Jeszcze jeden link accuro.pl/portal/instrukcja-obslugi-magnetus2-rev-16
    012012.pdf

  • 72. Data: 2014-05-25 19:34:01
    Od: l...@g...com

    użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:

    > http://www.nowinylekarskie.ump.edu.pl/uploads/2010/3
    /199_3_79_2010.pdf

    Hm, jak wartosc i ksztalt impulsu pola magnetycznego maja takie samo znaczenie jak
    wartosc pradu i ksztalt impulsu w miedziowaniu galwanicznym otworow <0,5mm, to masz
    nikle szanse wstrzelic sie w okienko parametrow ktore da pozadany efekt.

    Poczytaj o naprzemiennym chlodzeniu i podgrzewaniu ciala, to bedzie proste, a moze i
    skuteczne.

  • 73. Data: 2014-05-25 19:54:32
    Od: l...@g...com

    użytkownik uzytkownik napisał:

    > Kazdy z nas bedzie szukal w internecie potwierdzenia lub zaprzeczenia i
    > kazdy z nas znajdzie to co chce, aby poprzec swoje przekonania.

    Homeopatia wg. wiki to zwykle placebo podawane dzieciom jako mniejsze zlo.
    Zielarstwo, a np. taka rycyna w ilosci 0,5mg ukatrupia goscia w ciagu kilku dni.
    Fizykoterapia, no laserek 10mW moze i nie da efektu, ale profesionalne zabiegi
    laserem kilkuset watowym - blizny usuwaja. Suplementy diety - z historii wiadomo czym
    konczy sie niedobor witaminy C :)

    Wnioski: wóda jest ok. w ilosci odpowiedniej:)

  • 74. Data: 2014-05-25 20:37:32
    Od: "Villentretenmerth" <v...@v...oo>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > Uzytkownik Trzy Kawki napisal:
    > [..]
    >
    > Rower? Nie basen raczej? O ile mi wiadomo rower dosc znacznie obciaza
    > stawy.

    To sprobuj basenem poplynac po bulki i mleko do spozywczego.
    Mam znajomego po amputacji nogi, zupelnie bez stawu kolanowego, na codzien
    jezdzi rowerem, wiec okazuje sie, ze rower zupelnie odciaza staw -
    przynajmiej jeden.

    --
    z roznymi wyrazami:
    Stefanek.

  • 75. Data: 2014-05-25 22:00:02
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik AlexY napisał:
    > Cukier wprowadza choroby?
    Jak go nawalimy powyżej wydajności trzustki - to może zacząć indukować
    cukrzycę... Stara reguła Paracelsusa - nic nie jest trucizną i wszystko
    jest trucizną - rozstrzyga dawka...

    --
    Darek

  • 76. Data: 2014-05-25 22:08:11
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik AlexY napisał:
    > Użytkownik Trzy Kawki napisał:
    > [..]
    >
    > Rower? Nie basen raczej? O ile mi wiadomo rower dość znacznie obciąża
    > stawy.

    Wbrew pozorom nie. Ciężko kolano sobie nadwyrężyłem uprawiając turystykę
    pływacką (znaczy opłynąć osiem kilometrów jeziora w ramach zwiedzania
    brzegu), ciężki uraz stawu skokowego (nie byłem w stanie po prostej
    swobodnie, bez utykania, przejść) - wyleczyłem jeżdżąc rekereacyjnie na
    rowerze...

    Rower nie wymusza nagłych, ciężkich obciążeń - kręci się lekko.

    --
    Darek

  • 77. Data: 2014-05-25 23:48:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-25 08:27, uzytkownik pisze:

> [...]
    > ten temat.
    > Fizjoterapia, fizykoterapia, rehabilitacja to są jedne z dziedzin
    > medycyny, uznane przez naukę, których uczą w akademiach medycznych i
    > uniwersytetach.
    > Mylisz uznawaną przez medycynę fizjoterapię (fizykoterapię) ze sprzedażą
    > akwizycyjną "synchronizatorów pola elektromagnetycznego człowieka",
    > którego działania nie rozumieją nawet sami producenci :)
    > Tak więc daruj sobie dalsze, swoje komentarze, bo piszesz na temat
    > "bajki o czerwonym kapturku", a my tu piszemy o urządzeniach stosowanych

    Tylko że tu mówimy właśnie o laseroterapii i magnetoterapii. Rozumiem
    laseroterapię w postaci zabiegów chirurgicznych np. oka. A tu chodzi o
    jakąś biostymulację przy pomocy słabej wiązki laserowej czy słabego pola
    magnetycznego. Powiedz kto zna działanie tych urządzeń? Nie wątpię, że
    jest duża grupa pacjentów którzy wierzą że im to pomaga. Tak jak inni
    wierzą że im pomaga nastawianie kręgów przez nastawiacza ćzy picie
    rozwodnionego koziego mleka jak im poleca "Boży Człowiek" z Nowego Sącza.
    Czy są wyniki badań klinicznych tych laserowych czy magnetycznych
    stymulacji? Jeśli nie to wypad.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 78. Data: 2014-05-26 00:23:46
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 maja 2014 23:48:21 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

> [...]
    >
    > rozwodnionego koziego mleka jak im poleca "Boży Człowiek" z Nowego Sącza.
    >
    > Czy są wyniki badań klinicznych tych laserowych czy magnetycznych

    Wyników w necie jest od chuja. Nie znalazłem takiego wyniku żeby w grupie kontrolnej
    wśród tych których naprawiano a nie udawano że się naprawia wśród naprawianych było
    gorzej albo jak przed naprawą. Zawsze wynik wychodził na korzyść. Tak że możesz
    wypierdalać ze swoimi przemyśleniami.

  • 79. Data: 2014-05-26 01:19:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-26 00:23, Zachariasz Dorożyński pisze:

> [...]
    naprawianych było gorzej albo jak przed naprawą. Zawsze wynik wychodził na korzyść.
    Tak że możesz wypierdalać ze swoimi przemyśleniami.

    Kup se biostymulator i się lecz. I spierdalaj na drzewo.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 80. Data: 2014-05-26 01:22:29
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 01:19:28 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

> [...]
    Tak że możesz wypierdalać ze swoimi przemyśleniami.

    > Kup se biostymulator i się lecz. I spierdalaj na drzewo.

    A ty wróć tutaj jak się przestaniesz kredkami podpisywać.