  • 1. Data: 2014-04-02 14:34:32
    Temat: Focus II 2005 światła dzienne
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    Poleci mi ktos jakieś fajne, ledowe światła dzienne do Foki jak w
    temacie? mam juz dość ciagłego wymieniania zarówek :(

  • 2. Data: 2014-04-02 15:09:46
    Temat: Re: Focus II 2005 światła dzienne
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 02 Apr 2014 14:34:32 +0200
    Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl> wrote:

    > Poleci mi ktos jakieś fajne, ledowe światła dzienne do Foki jak w
    > temacie? mam juz dość ciagłego wymieniania zarówek :(

    To nie zmieniaj żarówek tylko napraw sobie instalacje elektryczną, albo zawieszenie.
    W mojej foce nawet jakbym chciał nie mogę wyłączyć świateł, jeżdzę nią dwa lata i
    jedyna żarówka jaką zmieniałem to był prawy "stop".

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 3. Data: 2014-04-02 15:13:26
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 02.04.2014 15:09, szerszen pisze:

    > To nie zmieniaj żarówek tylko napraw sobie instalacje elektryczną, albo
    zawieszenie. W mojej foce nawet jakbym chciał nie mogę wyłączyć świateł, jeżdzę nią
    dwa lata i jedyna żarówka jaką zmieniałem to był prawy "stop".

    A co ma do tego zawieszenie, tak z ciekawości?

  • 4. Data: 2014-04-02 15:14:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Apr 2014 15:13:26 +0200 osobnik zwany Andrzej
    Zbierzchowski napisał:

    > A co ma do tego zawieszenie, tak z ciekawości?

    jak ci telepie żarówkami to się przepalają

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-04-02 15:25:18
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 02.04.2014 15:14, masti pisze:

    > jak ci telepie żarówkami to się przepalają

    To drogę trzeba naprawić a nie zawieszenie :D

    A na poważnie - na fabrycznych żarówkach tez długo jeździłem. Teraz
    biorę Philips albo Narva...

  • 6. Data: 2014-04-02 15:29:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Zbierzchowski n...@t...pl ...

    > Poleci mi ktos jakieś fajne, ledowe światła dzienne do Foki jak w
    > temacie? mam juz dość ciagłego wymieniania zarówek :(

    Hmm, to moze jakies porządne zarówki?
    Nie zmieniałem zarówek od czasu jak kupiłem auto, czyli bedzie juz z 4-5
    lat...

  • 7. Data: 2014-04-02 15:43:10
    Od: Andrzej <n...@m...edu.pl>

    W dniu 2014-04-02 15:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Zbierzchowski n...@t...pl ...

    > Hmm, to moze jakies porządne zarówki?

    Ja na to jak na lato - tylko jakie?

    > Nie zmieniałem zarówek od czasu jak kupiłem auto, czyli bedzie juz z 4-5
    > lat...

    Jak pisałem - na fabrycznych śmigałem długo...

  • 8. Data: 2014-04-02 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej n...@m...edu.pl ...

    > Ja na to jak na lato - tylko jakie?

    Sam nei wiem jakie mam - kupiłem z samochodem :)
    Zapewne takie gdzie producent gwarantuje 2 lata działania :)
    I pewnie zadne wyzyłowane typu + 50% swiatła etc.

    > Jak pisałem - na fabrycznych śmigałem długo...

    Ano wlasnie.

  • 9. Data: 2014-04-02 16:59:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 14:34:32 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

    > Poleci mi ktos jakieś fajne, ledowe światła dzienne do Foki jak w
    > temacie? mam juz dość ciagłego wymieniania zarówek :(

    Bardzo dużo jeździsz? Moim przejeździłem 60.000 km, przepaliły mi się 2
    żarówki. Obie od podświetlenia tablicy z tyłu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2014-04-02 19:49:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:
    > Poleci mi ktos jakieś fajne, ledowe światła dzienne do Foki jak w
    > temacie? mam juz dość ciagłego wymieniania zarówek :(

    to sprawdź alternator :)