  • 11. Data: 2014-04-02 21:26:19
    Temat: Re: Focus II 2005 światła dzienne
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 2014-04-02 16:59, MadMan pisze:

    > Bardzo dużo jeździsz? Moim przejeździłem 60.000 km, przepaliły mi się 2
    > żarówki. Obie od podświetlenia tablicy z tyłu.

    No niewiele więcej najechałem. Przy czym w temacie jest błąd - nie 2005
    a 2007. Więcej w korkach stoję. A, żarówki H7. W poprzednim samochodzie
    także dosyć często sie paliły. To już ja obstawiam bardziej te wstrząsy.

  • 12. Data: 2014-04-03 09:28:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 02 Apr 2014 15:25:18 +0200
    Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl> wrote:

    > To drogę trzeba naprawić a nie zawieszenie :D

    na drogi wpływu nie masz ;)

    > A na poważnie - na fabrycznych żarówkach tez długo jeździłem. Teraz biorę Philips
    albo Narva...

    To może kupuj Osram, albo coś jeszcze innego i będzie lepiej. Poprzednią foką
    jeździłem 7 lat i też nie pamiętam abym jakoś nadmiernie zmieniał żarówki, jedyne
    jakie pamiętam to dwie przednie pozycyjne i chyba jedna przednia drogowa, a
    sprzedałem ją z 250 tys. km na blacie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 13. Data: 2014-04-03 10:17:32
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 03.04.2014 09:28, szerszen pisze:

> [...]
    jakie pamiętam to dwie przednie pozycyjne i chyba jedna przednia drogowa, a

    To wolę się rozejrzeć za dziennymi ledami. W miejsce przednich
    przeciwmgielnych można założyć?

  • 14. Data: 2014-04-03 10:24:28
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 03 Apr 2014 10:17:32 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

> [...]
    sprzedałem ją z 250 tys. km na blacie.

    > To wolę się rozejrzeć za dziennymi ledami. W miejsce przednich

    Można, pod warunkiem że odległość od ziemi wynosi minimum 25cm.

  • 15. Data: 2014-04-03 11:31:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 03 Apr 2014 10:17:32 +0200
    Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl> wrote:

    > To wolę się rozejrzeć za dziennymi ledami. W miejsce przednich
    > przeciwmgielnych można założyć?

    można, jak dobrze poszukasz, to może ktoś już nawet jakieś gotowce robi, aby to przy
    okazji jeszcze jakiś wygląd miało i pasowało w otwór

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 16. Data: 2014-04-03 20:55:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > To drogę trzeba naprawić a nie zawieszenie :D
    >
    > A na poważnie - na fabrycznych żarówkach tez długo jeździłem. Teraz
    > biorę Philips albo Narva...

    Jeżdżę z żarówkami marki Tesco lub Carrefour i zmieniam -/+ co dwa lata.
    Oczywiście dzień + noc włączone światła mijania. Może rozważ zmianę
    marki żarówek lub sprawdź instalację.