  • 11. Data: 2012-09-27 20:19:25
    Temat: Re: [Ford Focus FL 2008] Dziwne mikropęknięcia na lakierze
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    /

    > Pierwszy raz widzę takie coś - nie wydaje się aby to był skutek kamieni,
    > owadów, ani jakiegoś opadu z drzew...Na żywo wygląda to tak jak by
    > wierzchnia warstwa lakieru popękała odsłaniając podkład. Uszkodzenia są
    > w dotyku płaskie, przejechanie tego pastą Tempo nic nie zmienia...
    >
    > Ma ktoś pomysł co jest przyczyną tego? Wada lakieru? (elementy raczej
    > nie były powtórnie lakierowane - grubość ~fabryczna)

    Mam Focusa z tego samego rocznika i też parę takich miejsc. Tak jak
    piszą inni, zrobiło się to po tym jak ptasia kupa trochę poleżała w
    danym miejscu. Współczesne lakiery są bardzo delikatne. Teraz zmywam jak
    najszybciej jeśli zauważę ptasie odchody na lakierze.

  • 12. Data: 2012-09-27 23:26:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-27 20:19, Mumin pisze:

> [...]
    > danym miejscu. Współczesne lakiery są bardzo delikatne. Teraz zmywam jak
    > najszybciej jeśli zauważę ptasie odchody na lakierze.

    Albo ptaki odżywiają się niezdrowo :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-09-29 04:33:39
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]

    > danym miejscu. Współczesne lakiery są bardzo delikatne. Teraz zmywam jak
    > najszybciej jeśli zauważę ptasie odchody na lakierze.

    Buhahahah!!! Sorry, nie mogłem się powstrzymać :D

  • 14. Data: 2012-09-29 10:02:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-29 04:33, Filip pisze:

    > Buhahahah!!! Sorry, nie mogłem się powstrzymać :D

    Jakoś to mnie nie dziwi. Tylko czy potrafisz się jakoś merytorycznie
    odnieść do postu Mumina? Bo on, jakbyś nie wiedział, ma niestety rację.
    A że jeździsz starym szrotem, to możesz tego nie rozumieć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2012-09-29 14:33:25
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Jakoś to mnie nie dziwi. Tylko czy potrafisz się jakoś merytorycznie
    > odnieść do postu Mumina? Bo on, jakbyś nie wiedział, ma niestety rację.
    > A że jeździsz starym szrotem, to możesz tego nie rozumieć.

    Masz rację, wolę jeździć starym szrotem który wygląda super i jeździ
    super, niż nowym śmietnikiem który ani nie jeździ ani nie wygląda. :)

    A czy potrafię się odnieść? Nie potrafię, bo na podstawie tego zdjęcia
    ciężko mi cokolwiek wywnioskować. Ponad to nie jestem lakiernikiem
    specjalistą, żeby wysnuć wniosek. Ja się bawię w malowanie czysto
    amatorsko, rzekłbym dopiero się uczę. Jeszcze wiele przede mną. Także
    nie wypowiadam się.

  • 16. Data: 2012-10-02 08:59:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-27 08:30, *Tomek Trzcinski* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Ma ktoś pomysł co jest przyczyną tego?

    Jak Ci koledzy pisali - 90% ptasie (bez popisów proszę ;) ) odchody.

    > Wada lakieru?

    Nie - tak jest i to nie od niedawna a od praktycznie zawsze. Po prostu w
    zależności od diety i gatunku nielota tak się dzieje lub nie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l