    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Formatowanie karty SD
    Date: Sat, 17 Aug 2019 13:09:42 +0200

    Użytkownik "Queequeg" napisał:

    > Z oryginalnego postu:

    > "Rejestrator jej nie akceptuje."

    Ciąg dalszy problemów. Kupiłem dwie micro SD 64 GB. Jedna była w exFAT.
    Sformatowałem ją programem FAT32-Formatter.exe do FAT 32 i jest OK.
    Komputery, kamery i tuner TV SAT ją widzą. Natomiat druga była już w FAT 32,
    ale XP chciał ją formatować. Oczywiście nie potrafił. Win 7 ją widział i
    działała dobrze. Można było zapisywać i odczytywać pliki. NOD wykrył na
    karcie wirusa w postaci Autorun, więc prawdopodobnie używka. Sformatowałem
    kartę jeszcze raz wspomnianym programem. Teraz w XP dzała OK. Dobrze też
    działa w innych urządzeniach. Natomiast W7 próbuje dostać się do karty
    mieląc kilka minut i najczęściej nie daje rady. Jak już czasem uda się
    otworzyć okno karty to dzieją się dziwne rzeczy. Kopiuję na kartę kilka
    plików. Widać na karcie te pliki, rozmiar się zgadza, ale próba ich odczytu
    kończy sie komunikatem "Cannot render to file". Co jest grane?