  • 11. Data: 2011-10-26 15:33:50
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru - pytanie.
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:j88ijk$199$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja tam bym nie przyjął, podając powód jak wyżej.

    Racja, skoro na zdjęciu jest źle podany kierunek to bym odpisał do wystawcy
    zdjęcia, że dane umieszczone na fotografi są nieprawidłowe i w związku z tym
    pomiar uważasz za nieważny. Niech się bujają po sądach. Gorzej jak będą Ci
    chcieli wmówić, że jechałeś na wstecznym :-))

    Możesz wrzucić fotkę na grupę? (oczywiście bez rejestracji)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 12. Data: 2011-10-26 15:38:07
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest dowód na to, że fotek nie należy wysyłać. Potem taki kozaczy się
    > w internecie, a tak by spokojnie zapłacił i było by po sprawie. Jak chcesz
    > zapierdalać to licz się z konsekwencjami.

    No dla skarbu państwa najlepiej.
    Wystarczy znaleść samochód w CEPiK, wysłać właścicielowi wezwanie że w danym
    czasie i miejscu (losowo wybranym na terenie miejscowości zameldowania
    kierowcy) przekorczył prędkość o x km/.h i czekać aż zapłaci. Większość
    kierowców po pół roku nie pamięta gdzie jeździło, a z racji że fotka z
    rodzinnej miejscowości to zapłaci bo przecież jak władza mówi to władza ma
    racje, a nikt zgodnie z przepisami cały czas nie jeździ (pomijam promil
    kierowców - emerytów).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 13. Data: 2011-10-26 15:43:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-26 15:33, Leszek Kowalski pisze:

    > Możesz wrzucić fotkę na grupę? (oczywiście bez rejestracji)

    Popieram - będzie można wkleić link do niej za każdym razem,
    gdy pojawi się argument, że "te urządzenia się przecież nie mylą"... ;)

  • 14. Data: 2011-10-26 20:22:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-25 20:16:16 +0200, Demos <b...@g...com> said:

    > Teraz pytanie czy fotoradary maja mozliwosc wyboru godziny strzalu bo
    > te moje 64 po 23.00 nie bylo by powodem do zdjecia a sytuacja miala
    > miejsce o 20.28 czyli niby wszystko gra ale....?

    Czyli twierdzisz, że wprawdzie byłeś tam o 20.28, ale powinna wtedy być 23?

    Uzasadnisz jakoś?

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-10-27 15:53:32
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czyli twierdzisz, że wprawdzie byłeś tam o 20.28, ale powinna wtedy być
    > 23?

    Pewnie miał na myśli, czy fotoradar posiada zegar który w godzinach 5-23
    pstryka przy prędkości 50+10 a w godzinach 23-5 od prędkości 60+10. Jak to
    więc może być w praktyce? Sztywno ustawiony limit niezależnie od czasu, czy
    też limit zależny od pory dnia?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 16. Data: 2011-10-27 16:07:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 25 Oct 2011 11:16:16 -0700 (PDT), Demos
    <b...@g...com> wrote:

    >Dostalem fote z fotoradaru, niby nic strasznego 64/50 ale w opisie
    BTW:
    http://www.rp.pl/artykul/89799,739896-Obwiniony-powi
    nien-miec-obronce.html

  • 17. Data: 2011-10-27 16:19:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości
    >Racja, skoro na zdjęciu jest Ľle podany kierunek to bym odpisał do
    >wystawcy zdjęcia, że dane umieszczone na fotografi s? nieprawidłowe i
    >w zwi?zku z tym pomiar uważasz za nieważny. Niech się bujaj? po
    >s?dach.

    Oj naiwny, naiwny, naiwny.

    Dla nich to zadne bujanie - wstawia twoje dane do gotowego pisma,
    wysla do najblizszego sadu, a sad wysle ci wyrok w trybie zaocznym.
    Twoj ruch - placisz, czy sie bujasz po sadach, ktore byc moze sa 500km
    dalej ?

    Owszem, czasem moze trafisz na kumatego sedziego, ktory twoj protest
    przeczyta, przeanalizuje, i odrzuci wniosek a nie tylko wyznaczy
    termin rozprawy.

    Po czym sie okaze ze to drobny blad pracownika i wystawia kolejny
    wniosek - i tym razem bedziesz musial sie stawic na rozprawe :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-10-27 20:53:12
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 27.10.2011 15:53, Leszek Kowalski pisze:
    > Pewnie mia? na my?li, czy fotoradar posiada zegar kt?ry w godzinach 5-23
    > pstryka przy pr?dko?ci 50+10 a w godzinach 23-5 od pr?dko?ci 60+10. Jak to
    > wi?c mo?e by? w praktyce? Sztywno ustawiony limit niezale?nie od czasu, czy
    > te? limit zale?ny od pory dnia?

    Jeśli na tej grupie jest ktoś, kto ustawia te fotoradary, to pewnie Ci
    powie dokładnie (albo się nie przyzna, że to robi ;)), ale ogólnie
    sprawa jest prosta jak budowa cepa!! Fotoradar to zaawansowane
    urządzenie, w środku zapewne jest coś klasy starszego PCta. I zegarek
    ma, bo musi (inaczej skąd by mieli godzinę?? :)). Nie jest żadnym
    problemem, aby limit zmieniał się automatycznie o 23 i o 5.
    Z drugiej strony, jeśli tego nie robią, to też nie ma problemu! Sami
    walą zdjęcia, za które potem nie mogą wystawić mandatu ;)... Ale
    zdziwiłbym się, gdyby to ograniczenie się nie zmieniało.

    Konop

  • 19. Data: 2011-10-27 21:42:22
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisal
    > BTW:
    > http://www.rp.pl/artykul/89799,739896-Obwiniony-powi
    nien-miec-obronce.html

    To sa glupoty. A przeciez mozna to bylo skonsultowac z glównym
    mózgiem PMS - a nie zawracac glowe Trybunalowi Konstytucyjnemu :/
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2011-10-28 00:04:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-27 15:53, Leszek Kowalski pisze:

> [...]
    > więc może być w praktyce? Sztywno ustawiony limit niezależnie od czasu, czy

    Pewnie zależy od modelu.
    Multaradar-C pozwala ustawiać różne limity w zależności od czasu,
    wielkości pojazdu (osobowy/ciężarowy), kierunku jazdy itp.

    Więc tak, można takie coś poustawiać, natomiast nigdy nie wiadomo czy
    poustawiano.

    Ale na fotce zazwyczaj jest też widoczny jaki limit był ustawiony.