  • 21. Data: 2010-10-19 09:18:54
    Temat: Re: [Foto] Las Kabacki - "Polska Złota..."
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Tak ale to nie krytyka.

    A co mam krytykować?

    marek

  • 22. Data: 2010-10-19 16:03:52
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-10-18 21:56, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak"<"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:i9hlb9$p2m$1@news.onet.pl...

    > Akceptowalne. Najważniejsze nie wiejsko stuningowane i podkręcone.

    Akceptowalne? Raczej są beznadziejnie do dupy. Mógłbyś przynajmniej
    ustawić balans bieli. Pierwszy plan (cień) leci w niebieskości, tło dla
    odmiany jest prześwietlone (zdjęcia 1,2 i 3 i pewnie dalsze)...

    PS: Tak, tak wiem - tak jest naturalnie i kul.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 23. Data: 2010-10-19 16:40:35
    Temat: Re: [Foto] Las Kabacki - "Polska Z?ota..."
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-18 21:56, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > U?ytkownik "Miko?aj Tutak"<"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisa? w
    > wiadomo?ci news:i9hlb9$p2m$1@news.onet.pl...

    > Akceptowalne. Najwa?niejsze nie wiejsko stuningowane i podkr?cone.

    Możesz podać przykłady tego wiejskiego tuningu?
    Ciekaw jestem też jakie masz wzorce, co spowodowało że tak twardo
    obstajesz przy tak nijakiej kolorystyce. Bo nawet jeśli lubisz stonowaną
    kolorystykę, to zupełnie nie umiesz nią pracować.
    Nawet chęć dokumentacji nie usprawiedliwia takiego podejścia. W styczniu
    gdy będziecie oglądać te zdjęcia to dzięki sympatycznej atmosferze
    podczas spaceru, w waszych głowach kolory będą totalnie podkręcone,
    ciepłe i wyraziste, a tu takie zderzenie z neutralnością fotek.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 24. Data: 2010-10-19 19:19:22
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał w
    wiadomości news:i9i8jn$hgf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Eulalia Browarek" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Masówa? Z 80% wykasowałem. :)

    No to wykasuj kolejne 80% :)
    jak dla mnie zdjecia IMG_0119.jpg IMG_0123.jpg IMG_0125.jpg IMG_0127.jpg
    nie różną się aż tak bardzo... inne też są podobne

    MaW

  • 25. Data: 2010-10-19 19:50:42
    Od: "Eulalia Browarek" <t...@b...pl>

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak dla mnie zdjecia IMG_0119.jpg IMG_0123.jpg IMG_0125.jpg IMG_0127.jpg
    > nie różną się aż tak bardzo... inne też są podobne

    Czyli najlepiej, żebyś skasował 160%

    Zennon

  • 26. Data: 2010-10-19 20:19:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Oct 2010 21:54:15 +0200, Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:

    >Gdzie las? Na zdjęciach. Przepraszam za ironię.

    Mierny jakis, daleko, i nieostry :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-10-19 21:12:44
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał w
    wiadomości news:i9i8mi$ht7$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Marian Janaś" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:6a48.00000300.4cbc57bd@newsgate.onet.pl...

    > I nienaturalne. Zdjęcie tuningowane - ble. :)

    Zonk, fota nie była podkręcana w PSie.
    Jedyne co to filtr polaryzacyjny był na obiektywie

    Przemek
    www.kluchojady.waw.pl

  • 28. Data: 2010-10-20 07:48:00
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:i9kfh5$ri6$1@news.onet.pl...

    > Akceptowalne? Raczej są beznadziejnie do dupy. Mógłbyś przynajmniej
    > ustawić balans bieli. Pierwszy plan (cień) leci w niebieskości, tło dla
    > odmiany jest prześwietlone (zdjęcia 1,2 i 3 i pewnie dalsze)...

    A mógłbyś z jedno dopasować w shopie? Byłbym wdzięczny.
    Ja te pierwsze kilka i tak trochę ociepliłem ale nie chciałem przeginać -
    nie mam wyczucia z WB jeszcze, to fakt.

    IA

  • 29. Data: 2010-10-20 07:49:57
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Użytkownik "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał
    > w wiadomości news:i9i8mi$ht7$1@news.onet.pl...

    > Zonk, fota nie była podkręcana w PSie.
    > Jedyne co to filtr polaryzacyjny był na obiektywie

    A kto napisał, że PSie? Wystarczą odpowiednie ustawienia w aparacie, jak
    Kolega zresztą wyżej napisał.

    IA

  • 30. Data: 2010-10-20 07:51:25
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    > Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

    > Czyli najlepiej, żebyś skasował 160%

    A jak to zrobić, ponad 100%? Albo masz jaką wynaturzona interpretacje
    procenta.

    IA