eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmFreemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie ma) › Re: Freemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie ma)
    From: mirekc <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Freemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie
    ma)
    Date: Thu, 11 Apr 2019 11:20:14 +0200

    > Cześć.
    >
    > Uzywałem karty Virgin jako awaryjnego lejka do internetu. Kiepski, ale
    > za to tani jako dual sim.
    >
    > Karta przestała się z dnia na dzień logować do sieci.

    Sprawdź, czy nie masz w telefonie zafiksowanej na stałe jakiejś sieci.
    Ja np. mam problemy z T-mobile, choć Virgin się zarzeka, że z nimi
    współpracuje. Przestaw na auto.

    > Możliwe że przekroczyłem jakiś termin, ale dałbym sobie głowę obciąć że
    > "ładowałem" ją całkiem niedawno, z troche ponad pół roku temu a konto
    > ważne rok.

    Powinna być ważna rok. Zarejestrowałeś się na portalu virginmobile.pl?
    Tam po zalogowaniu wszystko widać. Możesz spróbować nawet teraz.

    > Sam karta jest sprawna na tyle że da sie z nią dogadać ale nic więcej.
    >
    > Czy coś przeoczyłem? Jakąś katastrofę z Virgina? To była karta na
    > freemium a podobno tą ofertę usuneli kilka miesięcy temu. Może
    > zablokowali mi ją jednak z powodu dobrej zmiany?

    Freemium to był tylko pakiet promocyjny. Karty się z tego powodu nie
    blokowały. Co najwyżej mogą być problemy z nowymi pakietami, jak stary
    SIM, to nawet może wymagać wymiany.

    > PS. Infolinia nic nie wie. Karta nic nie warta i nie opłaca mi się nawet
    > wisieć na połączeniu, ale pytam z ciekawości, może ktoś miał podobnie i
    > zna przyczynę.

    Jakbyś zobaczył na portalu, to może mógłbyś dokładniej opisać problem
    dla infolinii. Oni to powinni rozwiązać, jeśli tylko blokada jest u nich.

    Ewentualnie można jeszcze:
    - sprawdzić kartę w innym telefonie
    - zażądać wymiany karty SIM (w Virgin jest bezpłatna i nową przyślą do domu)