  • 41. Data: 2017-01-03 08:56:12
    Temat: Re: G1WH
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 2 Jan 2017 17:39:08 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jak to działa?
    > Przyjezdzam, parkuje i co dalej?

    Za pierwszym razem musisz w menu włączyć opcję i co chyba oczywiste, podłączyć
    zasilanie kamery tak aby było podawane po przekręceniu kluczyka.

    Dalej już nic Cię nie obchodzi, działa jak opisał Nadir.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 42. Data: 2017-01-03 10:50:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > A po cholerę jak nie masz na niej zasilania?

    > A po cholerę jak masz akumulator w kamerze?

    Czyli po odcieciu zasilania nagrywanie jazdy automatycznie sie wylacza,
    pomimo tego, ze jest prad w aku?
    I ten aku służy własnie do takiego "czuwania"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 43. Data: 2017-01-03 11:19:54
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 03-01-2017 o 08:53, szerszen pisze:

    > Po prostu nie zrozumiałeś procesu ;)

    Jakiego procesu?
    Zacytuję ponownie bo widzę że wycięła Ci się (jak mniemam przypadkiem)
    najważniejsza część:
    "Natomiast według tej strony: http://tnij.org/g1wht implementacja tej
    funkcji w g1wht jest kompletnie nieużyteczna"
    Ze względu na fakt że jest to film opiszę co w nim twierdzą:
    "W trybie parkingowym po wykryciu uderzenia rejestrator nagrywa cały
    czas do momentu aż ktoś go nie wyłączy w związku z tym wymagane jest
    podłączenie go do stałego zasilania"

    Rozumiem że masz g1wht i twierdzisz że jest inaczej niż opisują?
    Nie ma tego modelu więc dopytuję bo sam nie mogę potwierdzić/zaprzeczyć
    informacjom z tej strony.

  • 44. Data: 2017-01-03 12:44:03
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 3 Jan 2017 11:19:54 +0100
    klaus <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Rozumiem że masz g1wht i twierdzisz że jest inaczej niż opisują?

    Tak, mam i jest tak jak Ci opisałem. Filmiki jakie mam po takich rzeczach mają po
    około pół minuty.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 45. Data: 2017-01-03 12:48:14
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 3 Jan 2017 09:50:01 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Czyli po odcieciu zasilania nagrywanie jazdy automatycznie sie wylacza,
    > pomimo tego, ze jest prad w aku?

    Tak, jak kamera traci zasilanie z auta, wyłącza się po kilku sekundach, jak dostaje
    zasilanie włącza się automatycznie i zaczyna nagrywać.

    > I ten aku służy własnie do takiego "czuwania"?

    Tak, do tego i do timelapsa, kamera na nim może nagrywać około 15 minut, także na
    takie postojowe zabawy spokojnie starcza.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 46. Data: 2017-01-03 14:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Tak, do tego i do timelapsa, kamera na nim może nagrywać około 15
    > minut, także na takie postojowe zabawy spokojnie starcza.

    Moment, ale piszesz, ze jak nie ma zasilania to nie nagrywa, tylko
    przełącza się do trybu parkingowego.
    To o jakie 15 minut chodzi?

    I pytanie drugie - na ile trybu oczekiwania/parkingowego starcza bateria?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 47. Data: 2017-01-03 14:34:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 3 Jan 2017 13:00:46 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Moment, ale piszesz, ze jak nie ma zasilania to nie nagrywa, tylko
    > przełącza się do trybu parkingowego.
    > To o jakie 15 minut chodzi?

    Mówię, że jak włączysz nagrywanie z palca, to z odpiętym zasilaniem działa około 15
    minut, może nieprecyzyjnie się wyraziłem. 15 minut takiego normalnego nagrywania.
    Także na czuwaniu, czy timelapsie spokojnie wystarcza na całą noc i dłużej.

    > I pytanie drugie - na ile trybu oczekiwania/parkingowego starcza bateria?

    Na to pytanie nie jestem Ci w stanie konkretnie odpowiedzieć. Jak wyczerpie się
    akumulator, zerują się ustawienia, najdłużej jak nie jeżdziłem to jakieś 3-4 dni i
    ustawienia się nie zresetowały. Także na czuwaniu to kilka dni spokojnie, na
    timelapsie na pewno krócej, ale to też będzie też zależne od tego jaki czas ustawisz
    pomiędzy poszczególnymi fotkami. Nie chce skłamać, ale czas możesz ustawić chyba od 2
    sekund do 30, ale nie pamiętam dokładnie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 48. Data: 2017-01-03 14:40:56
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Ja mam z aku i czasami sie wlacza ale nie nagrywa, czasami pisze
    "zaladuj karte", taki model..:)

    Ogolnie tez caly czas w aucie i po stacyjce sie sama zalacza..

  • 49. Data: 2017-01-03 18:30:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I pytanie drugie - na ile trybu oczekiwania/parkingowego starcza bateria?

    G1WH po dwóch zimach zamontowana na stałe w samochodzie i podpięta pod
    stacyjkę, działa przez 5 sekund na baterii po odpięci kabla.

    Zostawcie współczesnego smartfona (wyłączonego) z pełną baterią w
    samochodzie przy mrozach które idą i sprawdźcie po 3-4 dniach ile
    baterii zostało.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 50. Data: 2017-01-03 18:35:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ja mam z aku i czasami sie wlacza ale nie nagrywa, czasami pisze
    > "zaladuj karte", taki model..:)

    Też tak miałem, ale po trzecim razie dociskam kartę do środka mocniej i
    więcej problem nie występuje - oczywiście karta daje się wyjąć :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz