  • 1. Data: 2012-12-07 17:10:14
    Temat: GITD triumfuje...
    Od: AZ <a...@g...com>

    GITD ostrzega :-) Lepiej wskazac, zaplacic mniej lub 1/10 maksymalnej
    kary i nie utrudniac pracy inspektorom.

    http://gitd.gov.pl/content/dotkliwa-grzywna-za-niews
    kazanie-kierujacego-pojazdem-na-zadanie-gitd

    "
    9 listopada Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa za niewskazanie na żądanie
    GITD kto prowadził pojazd w momencie utrwalonym przez fotoradar, skazał
    właścicielkę pojazdu na grzywnę, z art.96 § 3 k.w., w wysokości 3000 PLN.

    Przypominamy, że w myśl art. 78 ust 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym ,
    właściciele pojazdów są zobligowani do wskazania na żądanie Głównego
    Inspektoratu Transportu Drogowego, komu powierzyli pojazd w oznaczonym
    czasie tj. w momencie zarejestrowania naruszenia. W innym przypadku zagrożeni
    będą grzywną sądową w wysokości do 5000 PLN co stanowi dziesięciokrotność
    najwyższego mandatu.
    "

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-12-07 17:19:21
    Temat: Re: GITD triumfuje...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** AZ pisze tak:

    > skazał właścicielkę pojazdu

    tu być może to właścicielka triumfuje ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-12-07 17:22:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >skazał
    >właścicielkę pojazdu na grzywnę, z art.96 § 3 k.w., w wysokości 3000

    Naprawde, czy palec im sie na zerach omsknal ? :-)

    A moze reakcja na
    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/nie-chcial-pl
    acic-za-nieczytelne-zdjecie-z-fotoradaru-wygral-w-sa
    dzie

    Cieawe co dalej ... bedzie utrudniala prace sadom i apelowala ?
    J.

  • 4. Data: 2012-12-07 17:23:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-07 17:10, AZ pisze:
> [...]
    > będą grzywną sądową w wysokości do 5000 PLN co stanowi dziesięciokrotność

    Ciekawe jak to powyższe się ma do tego:

    Utworzono: 15.11.2012,

    "Inspekcja Transportu Drogowego, obsługująca fotoradary przy głównych
    trasach, nie ma prawa karać właściciela auta za przekroczenie prędkości,
    jeśli zdjęcie z fotoradaru jest nieczytelne. Nie może też karać
    kierowcy, który nie potrafi powiedzieć, kto prowadził samochód w
    momencie zrobienia zdjęcia. Tak wynika z postanowienia warszawskiego
    sądu rejonowego w sprawie kierowcy Artura Wdowczyka. "

    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 5. Data: 2012-12-07 17:30:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ciekawe jak to powyższe się ma do tego:

    Spokojnie.
    Nie znamy calosci sprawy, moze baba sie wkopala przypadkowo i tyle. Taka wzmianka to
    czysta propaganda.
    Czy na stronie GITD jest poruszona sprawa tego Wdowczyka ?

    sz.

  • 6. Data: 2012-12-07 17:33:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-07, szufla <b...@e...pl> wrote:

    > Czy na stronie GITD jest poruszona sprawa tego Wdowczyka ?

    To chyba ta:
    <http://www.gitd.gov.pl/content/oswiadczenie-gitd-w-
    zwiazku-z-wyrokiem-sadu-rejonowego-dla-warszawy-moko
    towa-z-dnia-13112012>

    http://tinyurl.com/ag6mjkw

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-12-07 17:41:19
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://tinyurl.com/ag6mjkw

    No i tam sie tlumacza, ze moga podstepem zdobywac dane i placza, ze prawo jest zle bo

    w tym przypadku im sie nie udalo :)
    Jak dla mnie to baba musiala sie podlozyc i ja udupili. Niestety szerszego opisu juz
    nie ma jak w przypadku tego Wdowczyka.

    sz.

  • 8. Data: 2012-12-07 18:17:44
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Przykładowo - dostaję papiery z fotoradaru, twarzy kompletnie nie
    widać. Auto mam od jakiegoś czasu do sprzedania. Kupca szukam w śród
    znajomych i pozwalam im się samym przejechać autem. Kto prowadził w
    danym czasie nie jestem w stanie stwierdzić.
    Jak się ma do tego art. 78 ust 4 ?

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 9. Data: 2012-12-07 18:23:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 07 Dec 2012 18:17:44 +0100, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Przykładowo - dostaję papiery z fotoradaru, twarzy kompletnie nie
    >widać.

    Błąd w rozumowaniu. Nie masz zdjęcia bo ITD go nie przysyła z
    paierami. Wg niektórych speców z pms, ITD robi to dla Twojego dobra.
    Od pewnego czasu robi tak też SM, przynajmniej w Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2012-12-07 18:27:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-07 18:23, jerzu pisze:

    > Błąd w rozumowaniu. Nie masz zdjęcia bo ITD go nie przysyła z
    > paierami. Wg niektórych speców z pms, ITD robi to dla Twojego dobra.
    > Od pewnego czasu robi tak też SM, przynajmniej w Warszawie.

    Błąd. Mam papier z SM ze zdjęciem.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/