  • Data: 2013-09-17 10:37:35
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    rg> wrote:

    > Dobre, puszczam dalej :)

    Szukajac dalej mozna znalezc lepsze:

    "To ja kcem na ministra, szefa kancelaryji i bendem szarom eminencjom rozdzialającą
    pochlebcom i wazeliniarzom łaski szczodrze

    Ostatecznie wszakże mogę być przydupasem waadzy, bo wadza jest po to, aby nam
    dogadzać"

    To tylko cytat ale pewnie prawda :-)

    http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=99&p=
    375755