    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: GPS a brak miejsca na uchwyt
    Date: Wed, 6 May 2009 14:07:19 +0000 (UTC)
    Sender: 6...@c...chello.pl

    Dnia (Wed, 6 May 2009 06:59:39 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za
    a...@g...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam,
    >
    > przymierzam się do GPS-a na motocyklu ale z tego co zdążyłem się
    > zorientować to wszystkie uchwyty są przykręcane obejmą na kierownicę a
    > niestety w Zygzaku nie ma za bardzo jak bo jest pompa od sprzęgła :-(
    >
    > Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym
    > wypadku gdzieś przymocować?

    Ja na swoja kierownice clip-on przyczepilem polowe uchwytu rowerowego
    (takiego, ktory obejmuje rure kierownicy) do polki kolo stacyjki (w SV
    jest asymetryczna) za pomoca trytytek. Koszt to 20zl, tylko trzeba
    pokombinowac. Niestety nie mam zdjecia.

    W poprzednim motocyklu mialem wiecej miejsca na szybie i sprawdzalo sie
    zwykle mocowanie samochodowe z przyssawka.

    Jesli masz mocowanie dla GPSa do samochodu to pomysl jak mozna go uzyc w
    motocyklu. Zazwyczaj mocowania sa w systemie HR i wtedy kolyske na GPS
    mozesz przenosic pomiedzy samochodem a motocyklem w dosc wygodny sposob
    nie ruszajac samego mocowania.

    Powodzenia :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3