  • 1. Data: 2011-04-01 17:42:21
    Temat: GS 500 nie można skręcać.
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam. Mam mały problem z GS 500, chodzi o działanie kierownicy. Gdy moto
    stoi na podnóżce centralnej (przednie koło w powietrzu) kierownica chodzi
    lekko, jednak gdy moto postawie na koła kierownica chodzi do dość ciężko,
    trzeba uważać na zawracaniu i podpierać się noga by nie zaliczyć gleby, ma
    również skłonności do shimy czy jak to się zwie, luzów nie ma. Co może być
    grane? Dotyczy to motocykla który mam zamiar kupić, ograniczniki
    kierownicy, rama wyglądają dobrze nic nie rzeźbione.

  • 2. Data: 2011-04-01 18:40:38
    Temat: Re: GS 500 nie można skręcać.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-01 19:42, power_bit pisze:
> [...]
    > Co może być grane? Dotyczy to motocykla który mam zamiar kupić,
    > ograniczniki kierownicy, rama wyglądają dobrze nic nie rzeźbione.

    Wyklepane lozyska glowki ramy

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-04-01 22:49:05
    Temat: Re: GS 500 nie mo?na skrecaae.
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    A opona napompowana? ;-)

    ("Spróbował pan włączyć i wyłączyć?")

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 4. Data: 2011-04-02 16:14:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > A opona napompowana? ;-)
    >
    > ("Spróbował pan włączyć i wyłączyć?")

    Zacząłbym od reinstalki windowsów... Ups:)

    --
    Glub SW-T400

  • 5. Data: 2011-04-03 18:28:53
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Wyklepane lozyska glowki ramy

    Moglbys przyblizyc temat? W GPZ ostatnio zachowuje sie dziwnie..

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500