  • 21. Data: 2006-04-15 14:01:46
    Temat: Re: GTS
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Zdefiniuj "małego klienta".

    dla mnie czy dla GTS'u ? ;)

    kiedys w Krakowie w nocy prezes pewnej firmy zglosil awarie lacza
    musial wyslac maila biznesowego kolo polnocy

    pewna firma na C zaproponowala zeby znalazl sobie SAS'a i go zresetowal

    gosc gonil po calym biurowcu szukajac zywej duszy zeby sie dopytac "co to ku...
    jest SAS" ?

    Firma zmienila dostawce dostajac 4 razy wieksze lacze za ponad 2 krotnie
    mniejsze pieniadze

    to byl maly klient czy duzy ? ;)

    --
    Mateusz

  • 22. Data: 2006-04-15 14:44:07
    Od: PZ <p...@m...com>

    Andrzej napisał(a):
    > Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
    > kiedyś była na wyższym poziomie.

    Witam

    Z plotek wynika, ze kierownik noc nie jest juz kierownikiem wiec pewnie
    pozmienialy sie procedury:(

    > Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
    > dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.

    Sam kiedys dzwonilem:) Mialo to jedna wielka zalete. Dzieki temu klient
    byl bardziej pomocny, bo widzial, ze GTS zalezalo, zeby lacze dzialalo.
    Sam kiedys wysylalem klientow na dach ze zmiotka:) Jednoczesnie dawalo
    to czas GTS na podejmowanie akcji pod tytulem 'kto ma dyzur w miescie X
    i czy jest najedzony?:)'.

    > Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
    > długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
    > łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

    :(

    > Andrzej.

    A najfajniejsze jest to, ze do mnie znajomi ostatnio dzwonili, zebym cos
    podzialal w sprawie padu serwera i jednego lacza na marconim po
    warszawie, bo i noc jest gorszy i inzynierowie cos kreca w sprawie tego
    lacza.

    Kilku dobrych handlowcow* tez odeszlo (lub zostalo zwolnionych) jak sie
    zaczely roszady zwiazane z zarzadzaniem. Co by nie marudzic wiecej to
    trzeba przyznac, ze potencjal zwiekszyli wiec pewnie wroca na sciezke
    starego dobrego NOCu, bo robienie NMS/OSS to nie jest wielka sztuka:)

    A w sumie firma ok, pensje tez byly ok.

    Pozdrawiam
    Przemek

    *Z jednym z handlowcow teraz pracuje w innej firmie to workow na kase
    braknie:)

  • 23. Data: 2006-04-15 15:18:10
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    [opowiesci z narni ciach]
    > Firma zmienila dostawce dostajac 4 razy wieksze lacze za ponad 2 krotnie
    > mniejsze pieniadze

    Niech zgadnę.. od Ciebie? :^)

  • 24. Data: 2006-04-15 16:08:40
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Idylla napisał(a):
    > Od rana leży serwer pop3 firmy GTS (pop3.ipartners.pl). Co chwilę przesuwają

    mam głupie pytanie:

    do czego używacie serwera pop3 z GTS ?

    znaczy w sensie: niemacie swoich ? ktoś tam konta ma ?
    GTS to chyba dostawca łącz a nie hostingu ...

    wojtek

  • 25. Data: 2006-04-15 16:09:50
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 15 Apr 2006 16:01:46 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):

    > dla mnie czy dla GTS'u ? ;)

    Dla GTS-u :-)

    > pewna firma na C zaproponowala zeby znalazl sobie SAS'a i go zresetowal

    Crowley? ;-)

    Andrzej.

  • 26. Data: 2006-04-15 18:07:16
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Dla GTS-u :-)

    nie wiem jakie oni maja prefencje ...
    lacze <10 Mbit ?
    jakas osiedlowka ?
    taki bez bgp ?

    nie wiem, ale przyklad tepsy pokazal nie da sie kazdego klienta traktowac wyjatkowo

    --
    Mateusz

  • 27. Data: 2006-04-16 10:17:07
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Zbigniew Sikora na pl.internet.polip:

    > Oczywiście, że się odbija. Odnoszę wrażenie, że Energis wniósł do tej firmy
    > jedynie bizantyjską administrację.
    > To, co dawniej załatwiało się na telefon, teraz wymaga formy pisemnej i musi
    > przejść przez łańcuszek "managerów". Efekty - wiadome.
    > Firma, której dawniej nie mogłem się nachwalić, w tej chwili jest na
    > najlepszej drodze aby stać się - pod względem obsługi klienta - TPSA bis.

    Wiesz, ja Energisu też się nie mogłem nachwalic. :>. I jakoś
    biznatyskiej biurokracji nie widziałem.

    --
    Ziemek

  • 28. Data: 2006-04-16 20:41:41
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 16.04.2006 Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> napisał/a:
    > Wiesz, ja Energisu też się nie mogłem nachwalic. :>. I jakoś
    > biznatyskiej biurokracji nie widziałem.
    Bo to pewnie jest tak, że w ogólności jest gorzej, a w szczególności byli
    klienci części G, a obecnie połączonych GE, myślą sobie: to przez część E,
    a części E: to przez G.
    Ja, mając jakieśtam wrażenia z obu, bliższy jestem chyba jednak
    tym drugim :)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 29. Data: 2006-04-17 06:42:40
    Od: Grzegorz Dacka <g...@i...com.pl>

    Dnia 15.04.2006 Andrzej <a...@n...in.poland> napisał/a:

    Hello :)

    > A może ciągle odbija się czkawką połączenie GTS z Energisem...

    W polsce napewno w czechach GTS polaczyl sie z nextra. Od 2 tygodni zglaszam
    im problem ze bardzo czesto nie moge dostac sie na polskie www ale niestety
    w GTS twierdza zebym zadzwonil do nextry bo oni nie maja dostepu do ich systemow
    a w nextra twierdzo zebym zadzwonil od GTS bo teraz juz gts tym zarzadza

    Nic dodac nic ujac

    --
    Z powazaniem

    Grzegorz Dacka gdacka(at)infoplus.com.pl
    Przeczytaj http://infoplus.com.pl/~unc/spam/ zanim wyślesz mi reklame

  • 30. Data: 2006-04-17 07:24:26
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > moze dlatego ze nie masz w umowie napisane ze oni maja Ci monitorowac
    > lacze ?
    >
    > wyobrazasz sobie zeby firma monitorowala powiedzmy 2000 zakonczen lacz i
    > od razu dzownila jak ktory klient sobie robi reset ?
    >
    > --
    > Mateusz

    Tepsa to robi, przynajmniej dla polpaków, jak odłacze mój router od ich
    modemu to max po 30 minutach telefon.

    Lee