    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gadzety do Austrii
    Date: Sat, 21 May 2011 17:12:26 +0200

    Uzytkownik "Hinek" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:4dd6910b@news.home.net.pl...
    > Uzytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisal
    > Niestety konwencje wiedenskie i wszelkie inne w konfrontacji
    > ze zlosliwa policja mozesz sobie wsadzic w dupe.
    > Slowacy wystawili mi mandat za brak trojkata, bo u nich
    > ponoc motocykle musza je miec. Oczywiscie moglem sie nie
    > zgodzic, nie przyjac, nie podpisac i tupac nogami...
    > Oni natomiast grozili zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego,
    > laweta i czyms tam jeszcze. Ja natomiast wracalem z 2 tygodniowego wyjazdu
    > i nastepnego dnia musialem byc w
    > pracy. Myslisz ze moglem sobie pozwolic na przepychanki?
> [...]

    Oczywizda racja. Ino jak ktos jedzie do konkretnego kraju np. Austrii, to
    mozna se wydrukowac taka konwencje po austryjacku i zaznaczyc odpowiednie
    zdania na czerwono, zeby panom Milicjantom tamtejszym pokazac podczas
    kontroli. Mysle, ze spelniloby to swoja role. Milicjant jakby zobaczyl, ze
    czlowiek jest przygotowany na taka ewentualnosc, to pewnie myslalby, ze na
    inne ewentualnosci, lacznie z trybunalem w Hadze równiez :-)

    --
    Grzybol