    Subject: Re: Galaxy A40 - czujnik zbliżeniowy
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 8 Aug 2019 11:14:19 +0200

    W dniu 2019-08-08 o 00:57, LordBluzg(R) pisze:

    > To sobie doczytaj gdzieś z netu, jak to apka "ubiła" sensor i dopiero
    > przywrocenie do fabryki pomogło. Nie ma to oczywiście nic wspólnego z
    > hardware ale raczej z inteligencją usera :>

    Jakaż jest wartość systemu operacyjnego który pozwala na "ubicie"
    sensora? ;-)

    Instaluję zestaw kilku aplikacji od kilku lat ten sam. Żadnych dziwactw.

    Od początku kiedy wziąłem ten tel. do ręki sensor wydawał mi się dziwny.
    Czy to faktycznie taka cecha konstrukcyjna czy mam dalej reklamować.
    Dowiedziałem się w serwisie że jest na skraju ekranu.
    Nie mogę go zlokalizować bo działa "pojemnościowo" na głowę a nie na
    "zbliżenie przeszkody"