    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaz vs Benzyna Vs Diesel
    Date: Sun, 19 Jun 2016 13:26:01 +0200

    On 16.06.2016 18:00, J.F. wrote:

    > I do jazdy po miescie potrzebujesz 200KM ? :-)

    To chyba pytanie do mnie. Nie nie potrzebuje, w zasadzie to nie
    potrzebuje nic więcej niż Yarisa czy inne Aygo, a przy odrobinie
    samozaparcia, to i samochodu bym nie potrzebował. Po prostu chce mieć
    zabawkę, a skoro dużego kombi nie potrzebuję, to może właśnie hothatch
    byłby fajną zabawką? Albo jak twierdzą inni kryzys wieku średniego czy
    jakieś aluzję do długości penisa:P

    > Bo prius ma dwie male wady:
    > -baterii nie da sie doladowac z gniazdka,
    > -ta bateria malutka, jakby ktos jednak gniazdko dorobil.
    >
    > No i prius nie ma 200KM :-)

    I wygląda niewiele lepiej od Multipli;)

    Swoją drogą - elektrykom rzeczywiście (przynajmniej do czasu jak na
    autostradę wyjadą), to 200 koni nie jest potrzebnych do zwijania asfaltu.

    Shrek