  • 11. Data: 2011-01-22 12:23:50
    Temat: Re: Gdzie jest granica absurdu? (z cyklu: nowy bat na kierowcow)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-22 11:55, J.F. pisze:

    > Tylko tak w zasadzie to po co ma leciec na ten patrol ?
    > Zeby zameldowac "ci kierowcy to jezdza jak wariaci" ?
    >
    > Bo raczej nie widze takiej sytuacji "trzy auta w rowie na 187 km,
    > wyslijcie jakis patrol zeby wczesniej ostrzegal o gololedzi".
    >
    > Szczegolnie jak wszyscy teraz maja komorki

    No wlasnie ja tez tego nie rozumiem. Czy aby znowu nie wkraczamy na
    sliski grunt: gola dupa i mocarstwowe plany?

    Ale luzik, niech wprowadza, mozna bedzie zadac po sezonie pytanie ile w
    ten sposob wystawili mandatow, na jaka kwote i ile jaki byl koszt tej
    zabawy.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 12. Data: 2011-01-22 12:29:55
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Tylko tak w zasadzie to po co ma leciec na ten patrol ?
    > Zeby zameldowac "ci kierowcy to jezdza jak wariaci" ?

    No niekoniecznie, bo jednak czasami policyjne śmigłowce się widuje, w
    końcu po coś są. Np. latem patroluje nad lasami czy nie widać gdzieś
    pożaru itp. albo lata nad miastem jak ostatnio ważni do Warszawy
    przyjechali, a przy okazji pstryk pstryk i zdjęć na 1000 zł. Biznes się
    kręci.

    --
    MZ

  • 13. Data: 2011-01-22 12:35:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 12:29:55 +0100, MZ wrote:

    >No niekoniecznie, bo jednak czasami policyjne śmigłowce się widuje, w
    >końcu po coś są. Np. latem patroluje nad lasami czy nie widać gdzieś
    >pożaru itp.

    No ale to po lasach ma patrzec, a nie na drogi :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-01-22 13:29:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-01-22 06:49, MarcinJM wrote:

    > "Przekraczający prędkość kierowcy będą teraz namierzani również z
    > powietrza, przez policyjne helikoptery - informuje "Dziennik Gazeta
    > Prawna"."

    Przeciez to marketingowy straszak i standardowe pohukiwanie. Ile jest
    takich akcji ze smiglowcem, oprocz jakis poszukiwan? Pojedyncze
    przypadki w ramach 'znicza' czy wakacyjnych weekendow, koniecznie
    spedzajac przy tej okazji media.
    W zeszlym sezonie tez straszyli pomiarami laserem z pokladu smiglowca.
    I pewnie skonczylo sie na nonsensownych probach ;). Wiec imho nic
    specjalnie nowego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2011-01-22 14:12:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > No i czy suma mandatów zebranych przez godzinę lotu, rekompensuje koszt
    > użycia helikoptera przez ten czas? Ja uważam, że nie za bardzo.

    Kwestia jak działa ten system.

    Gdyby był w stanie automatycznie zmierzyć i zrobić zdjęcia wszystkim
    którzy przekraczają prędkość na drodze przelatując tylko nad nią, to
    pewnie będą mogli sobie raz w tygodniu kupować kolejny taki śmigłowiec,
    a koszty paliwa będą pomijalne.

  • 16. Data: 2011-01-22 15:15:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jan 2011 11:30:21 +0100, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Tak czy inaczej za chwilę się pewnie dowiemy, że mamy mieć dodatkową
    >nalepkę rejestracyjną, 0.5m x 1.5m ..na dach :)

    Nie będzie. ZTCW to na konkretnej drodze ma stać radiowóz, który
    będzie wyłapywał tych namierzonych przez śmigłowiec. Film ma być
    przesłany drogą radiową do tego radiowozu i tam zaprezentowany
    delikwentowi. Dalej aktualne pozostaje pytanie: czy to się opłaca?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-01-22 17:12:54
    Od: "Bolek" <s...@s...pl>

    a czy nie mozna juz z satelity ??

  • 18. Data: 2011-01-22 19:20:52
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-22 06:49, MarcinJM pisze:
    > "Przekraczający prędkość kierowcy będą teraz namierzani również z
    > powietrza, przez policyjne helikoptery - informuje "Dziennik Gazeta
> [...]
    Jaki absurd?? Przekroczyłeś prędkość, złamałeś przepisy, to płać!! Nie
    czarujmy się, każdy kto łamie przepisy, podwyższa sobie adrenalinkę i
    leci dalej. Jak na mnie padnie to trzeba będzie płacić.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 19. Data: 2011-01-22 19:29:01
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Może to tylko straszak, oby działał na naszych kierowców. Bo to co się
    dzieje na drogach to masakra.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 20. Data: 2011-01-22 19:51:41
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości:

    > No i czy suma mandatów zebranych przez godzinę lotu, rekompensuje koszt
    > użycia helikoptera przez ten czas? Ja uważam, że nie za bardzo.

    Pewnie, ze nie. Ale co sie chlopaki pobawia nowa zabawka to ich.
    A zaplacimy i tak my wszyscy z podatkow...

    --
    Pozdr.
    magnes