  • 161. Data: 2016-06-15 12:59:21
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 12:50, oblany pisze:

    > Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W przeciwieństwie do Ciebie, nawet wiem z ilu państw składa się UE i
    > gdzie jest ruch lewostronny. Oprócz UK, bo Anglia to tylko kraj
    > składowy, Irlandia, Malta i Cypr, ale te dwa ostatnie to pewnie pierwszo
    > w życiu słyszysz takie nazwy, a dotychczas myślałeś że to marki kawy
    > może, co nie?

    To podchwytliwe pytanie: gdzie na terytorium UK obowiązuje ruch
    prawostronny? :-)
    T.

  • 162. Data: 2016-06-15 13:08:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    ww wrote:

    > Chyba nie ma sensu tłumaczyć. Tak, masz racja, przy prędkości
    > "egzaminacyjnej" spokojnie można się zatrzymać nawet jeśli pomarańcz
    > mignie ci gdy jesteś 2 cm od sygnalizatora. A jak komuś się nie uda
    > to niech oddaje prawo jazdy.

    zrobiłęm sobie szybkie wyliczenia. Zakłądając średni samochód osobowy i
    średnią szerokość drogi i widzenie sygnalizatora przez przednią szybę
    a nie boczną wychodzi, że w momencie gdy przestajesz widzieć
    sygnalizator po prawej masz do niego co najmniej 56 metrów.
    Chcesz powiedzieć, że z 50kmh nie jesteś w stanie zatrzymać się na
    takiej odległości?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2016-06-15 13:16:18
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    > no i na tym zakończyliśmy dyskusję bo z chamem nie ma o czym rozmawiać

    > jeszzcze się dziecko nie nauczyło, że istnieją taksówki?

    Dość już cackania się z Toba, żadne argumenty nie docierają do tego
    pustego łba. Strzeliłbym Ci za to w ryj, ale już szkoda gadać z takim
    ścierwem jak Ty, WON gnoju z mojego życia. Plonk

  • 164. Data: 2016-06-15 13:27:20
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 14 Jun 2016 13:30:48 +0200
    "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> wrote:

    > A na jakiej podstawie twierdzisz, że to wyjątek?

    Zdawalności PJ w PL i poza jej granicami, doświadczenia własnego i innych itd.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 165. Data: 2016-06-15 13:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 13:08, masti wrote:

> [...]
    > sygnalizator po prawej masz do niego co najmniej 56 metrów.
    > Chcesz powiedzieć, że z 50kmh nie jesteś w stanie zatrzymać się na

    To jak ty ze świateł ruszasz, skoro zatrzymujesz się na linii
    zatrzymania a nie 56m przed sygnalizatorem? Możesz zapodać te swoje
    wyliczenia, bo chyba mi czegoś w samochodzie brakuje (tego co ci
    zasłania) i nie wiem czy to nie jakiś ważny element;)

    Shrek

  • 166. Data: 2016-06-15 13:40:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kobylnica.

    pewnie do dzisiaj chodzą dookoła budynku UM w czarnych strojach;)

  • 167. Data: 2016-06-15 13:43:49
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 12:56, oblany pisze:

    > Dzięki, wygląda to obiecująco, a tutejsze grono kretynów zaraz się
    > zagotuje na morderców i dupy za kierownicą z czeskimi prawkami

    W Czechach sami mordercy za kierownicą ;)

  • 168. Data: 2016-06-15 13:46:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > składowy, Irlandia, Malta i Cypr, ale te dwa ostatnie to pewnie pierwszo
    > w życiu słyszysz takie nazwy, a dotychczas myślałeś że to marki kawy

    popierwsze na końcu postawiłem średnik oraz nawias zamykający. po drugie
    byle kto mnie nie obrazi. po trzecie gratuluję pilnego uczenia się w
    gimnazjum, to niebywałe:)

  • 169. Data: 2016-06-15 13:48:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

> [...]
    > sygnalizator po prawej masz do niego co najmniej 56 metrów.
    > Chcesz powiedzieć, że z 50kmh nie jesteś w stanie zatrzymać się na

    A to ze przestajesz widziec sygnalizator zwalnia z obowiązku zatrzymania?
    Czyli jak jade, nie widze juz sygnalizatora ale widzi go egzaminator to
    mozna mu powiedziec: ja go juz nie widziałem...

    Pomijam, ze te 56 metrów brzmi niewiarygodnie... Moze to efekt tych wielu
    srednich...

  • 170. Data: 2016-06-15 13:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 13:40, sirapacz wrote:

    > pewnie do dzisiaj chodzą dookoła budynku UM w czarnych strojach;)

    Nie jestem pewny, czy mieszkańcy to popierali. Była swego czasu akcja
    "przejeżdzasz przez Kobylnice - zatrąb, pozdrów wójta";)

    Shrek