  • 181. Data: 2016-06-15 16:05:32
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 15:50, masti wrote:

    > nie to ty nie jesteś w stanie ogarnąć

    No właśnie ja ogarniam, ty twierdzisz, że się nie da jednocześnie idzieć
    co na sygnalizatorze i jak daleko od poprzednika

    > 3 stopnie od osi jezdni? na pewno?

    Konkretnie to od ciebie nie osi, więc trochę dalej od osi. Tak -
    sprawdziłem drugi raz. Konkretnie 3,06648550 stopnia.

    > to naraz mówisz o 56metrach? bo przed chwilą mówiłeś o 3.
    > "jeśli sygnalizator jest trzy metry
    > w bok od twojej osi,"
    >
    > to może się zdecyduj.

    Przestań pajacować - 56m od sygnalizatora na wprost, trzy w bok, trzy
    stopnie. Dostałeś też linka so streetview z sygnalizatorem w odległości
    56m. To nie jest wyższa szkoła rakietowa, a i nie trzeba nic liczyc,
    żeby wiedzieć, że jak stoisz 10 w kolejce do świateł to sygnalizator
    widzisz (chyba że ci cięzarówka czy autobus zasłoni). Ba, jak stoisz
    pierwszy na linni zatrzymania to też go przecież widzisz - skąś wiesz
    kiedy ruszać - prawda? Pograżasz się. Nabijasz się z kolesia, że egzamin
    oblał, a ty prawko masz i pieprzysz głupoty.

    Shrek

  • 182. Data: 2016-06-15 16:11:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 15 Jun 2016 12:42:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kobylnica.

    Do tego Biały Bór, wiejska Człuchów i jeszcze kilka innych.
    Wszystkie na kupie :)

  • 183. Data: 2016-06-15 16:18:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Konkretnie to od ciebie nie osi, więc trochę dalej od osi. Tak -
    > sprawdziłem drugi raz. Konkretnie 3,06648550 stopnia.

    ok, racja.
    odwróciły mi się obliczenia

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2016-06-15 16:24:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 16:18, masti wrote:

    > ok, racja.
    > odwróciły mi się obliczenia

    Czyli co - przeliczyłeś jeszcze raz i teraz widzisz sygnalizator?

    Shrek

  • 185. Data: 2016-06-15 16:27:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 15:57, masti wrote:

    > jak pisałem, to jest bardzo zgrubne przybliżenie. nawet jak będzie 30
    > czy 20 to przy 50kmh spokojnie się zatrzymasz

    Nijak się nie zatrzymasz między punktem gdzie sygnalizator przestaje być
    widoczny a linią zatrzymania, bo sygnalizatory z definicji montuje się
    tak, żeby było je widać z linii zatrzymania.

    Shrek

  • 186. Data: 2016-06-15 16:30:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Czyli co - przeliczyłeś jeszcze raz i teraz widzisz sygnalizator?

    do pewnego momentu widzisz. potem już nie. chyba że jeździsz autokarem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 187. Data: 2016-06-15 16:40:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 16:30, masti wrote:

    > do pewnego momentu widzisz. potem już nie. chyba że jeździsz autokarem

    Z tym, że ten moment co do zasady wypada _za_ linią zatrzymania. Jak
    rzeczywiście nie widać to są powtarzacze i szczeniaki. Jak można mieć
    prawko, jeżdzić i nie zauważać, że da się jednak ruszyć z pole position
    jak się zielone zaświeci? A skoro się da, to znaczy, że widać.

    Shrek.

  • 188. Data: 2016-06-15 16:42:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Coś was łączy bez dwóch zdań... ;)

    ROTFL:)

  • 189. Data: 2016-06-15 16:44:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 16:42, sirapacz wrote:

    > ROTFL:)

    Ale Pająk prawko już chyba z powrotem ma, a Oblanemu nie mają nawet co
    zabrać;)

    Shrek.

  • 190. Data: 2016-06-15 16:57:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Jednak nie zawsze to działa, tak jak powinno. Przykład - ulica
    >Poznańska w Broniszach koło Warszawy. Ograniczenia tam nie ma (w
    >sensie znaków) - można jechać 100 km/godz. A pomarańczowe światło
    >świeci się dokładnie tyle, ile wynosi przepisowe minimum, a więc 3
    >sek. Znam to miejsce i zdejmuję nogę z gazu, ale jadąc 100 km/godz. w
    >3 sekundy to można wyhamować, ale awaryjnie - z oczami w przedniej
    >szybie. A wystarczyłoby albo tam postawić znak ograniczający prędkość
    >albo wydłużyć pomarańczowe do 5 sek.

    Nie wiem czy mozna - jest rozporzadzenie, w nim te 3 sekundy, ale czy
    minimum czy dokladnie ... na pewno mozna opoznic wlaczenie czerwonego
    na bocznej ulicy, tak sie robi, ale wtedy wiecej lekcewazy zolte :-).

    Przy wydluzonym zoltym jeszcze bardziej beda lekcewazyc "bo tu sie
    dlugo swieci" :-)

    > Co ciekawe, na takiej Gierkówce - na każdym (prawie, są chyba 2
    > wyjątki) skrzyżowaniu ze światłami są ograniczenia do 70.

    Na to tez chyba sa jakies wytyczne.
    Niby bardzo dobre ogranicznenie ... ale potem jade i sie wsciekam i
    olewam :-)

    J.