  • 211. Data: 2016-06-15 18:49:41
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > jak pisałem, to jest bardzo zgrubne przybliżenie. nawet jak będzie 30
    > czy 20 to przy 50kmh spokojnie się zatrzymasz

    Nijak się nie zatrzymasz między punktem gdzie sygnalizator przestaje być
    widoczny a linią zatrzymania, bo sygnalizatory z definicji montuje się
    tak, żeby było je widać z linii zatrzymania.
    ---
    Czemu ja ich nie widzę ?

  • 212. Data: 2016-06-15 19:22:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "JaceK"

    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam przytomną i rozumną osobę na tej grupie. Dokładnie takie były moje
    > intencje.

    Akurat ta rozumna i przytomna osoba, jak ją nazywasz, była wściekła na
    system, gdy zabrali jej prawo jazdy na 3 miesiące za przekroczenie
    prędkości o 50km/h w terenie zabudowanym.
    ---
    A co, postulat jest że miał się zatrzymać ?

  • 213. Data: 2016-06-15 19:29:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > a tak swoją droga zabierają prawko czy dają zakaz prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych? bo chyba skuterem mógł jeździć do 50ccm.
    > czy może ban na wszystko co ma koła? :)

    Nie wiem, mi nie zabrali, ale na chłopski rozum, to skoro na 50cc nie
    trzeba mieć uprawnień, to możesz dalej jeżdzić.
    ---
    Nie wyklucza zakazu.

  • 214. Data: 2016-06-15 19:31:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "oblany"

    > sygnał żółty ciągły - zabrania wjazdu za sygnalizator, chyba że w momencie
    > jego zaświecenia kierujący pojazdem był tak blisko sygnalizatora, że nie
    > mógłby się przed nim zatrzymać bez gwałtownego hamowania, informując
    > jednocześnie o zmianie nadawanego sygnału na czerwony
    > ---
    > No dobrze, powinni żółte zlikwidować bo można wjechać na czerwonym :-)

    Ależ Ty zabawny jesteś, no boki zrywać :)
    ---
    Nie zrywać, nie powinni ich montować http://niusy.pl/9sb :-)

  • 215. Data: 2016-06-15 19:33:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Wsiąde bez prawka i będę polował na Twoje dzieci...mam nadzieję że
    > szkoła jest przy górce...

    Dość.
    PLONK !!!
    I innych uprasza się o niekontynuowanie dyskusji z tym meteorem.
    ---
    Ależ ten flejm bardzo pożyteczny jest. Takie bzdury piszecie przy okazji, że
    mam co komentować :-)

  • 216. Data: 2016-06-15 19:44:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-15 o 18:29, Shrek pisze:

> [...]
    > stawia się powtarzacze czy szczeniaki (na nich niestety nie ma zielonych
    > strzałek).
    >
    > Masti najpierw coś bredził o 56 metrach z których już sygnalizatora na
    > przeciętnej drodze nie widać, i robił do mnie osobiste wycieczki, potem
    > przyznał, że mu się pomyliło, ale dalej nie widzi, wiec mam mu niby
    > jakieś zdjęcia robić, że rzeczywiście są skrzyżowania gdzie widać:P
    >
    > Na końcu mi się okaże że rzeczywiscie nie widać, ale nie na wszystkich,
    > a tylko na tych których nie ma sygnalizatorów i jeszcze dwóch;)

    sam na swojej drodze do roboty (6km) mam ze 2 takie skrzyżowania, gdzie
    sygnalizatory są tylko na górze. Jeżdżę Astrą G i jak stoje pierwszy, to
    muszę się mocno pochylić i wykręcić, żeby zobaczyć co się świeci. z
    ciekawości może nie zapomnę sprawdzić na ile metrów przed znikają mi z
    pola widzenia, gdy siedzę normalnie... może 56 nie będzie, ale 10-20 ma
    szanse być.

    a.

  • 217. Data: 2016-06-15 19:54:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > ---
    > Prowadzenie pojazdu to podstawowa umiejętność i potrzeba. Powinni tego
    > uczyć w podstawówce a nie na kursach pj.

    podpisywanie umów również, ale niektórych się ubezwłasnowalnia ;)
    ---
    Znaczy postawienia szlaczka ? Chyba żartujesz, do tego zasadniczo nie trzeba
    nawet umieć pisać. Umowy można zawierać w inny sposób choćby podpisując
    elektronicznie, na news:pl.soc.prawo było jak to pani w prokuraturze nie
    umiejąc obsłużyć ePuap zapytała się petenta o własne hasło. To jest moim
    zdaniem urzędnicze przedszkole za które powinno się urzędnika wywalać z
    pracy. A wracając do umów, to już w podstawówce należy uczyć prawa by
    wiedzieć co jest treścią umów jakie podpisuje się lub zawiera bez
    podpisywania. Taka np prosta kwestia istnienia regulaminów.

  • 218. Data: 2016-06-15 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > niektórzy muszą mieć wszystko opisane w przepisach. Tylko po co?

    A od czego temat sie zaczał?
    Czy nie od tego, ze jakis egzaminator literalnie podszedł do zdającego i
    oblał za przejechanie na wczesnym zołtym?

    Bo co do zasady to ja sie z toba zgadzam, ze czesto lepiej przejechac niz
    gwałtownie hamować.

  • 219. Data: 2016-06-15 20:00:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "SW3"

    > A na tak proste pytanie odzywa się kilkunastu filozofów pieprząc bez
    > sensu o wszystkim tylko nie o meritum, widocznie z tych co i na drodze
    > się wymądrzają.

    Ale to nie jest helpdesk dla oblanych tylko grupa dyskusyjna -
    odpowiadający sam wybiera na które fragmenty posta odpowiada.
    ---
    Dobry flejm nie jest zły :-)

  • 220. Data: 2016-06-15 20:03:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie wiem, mi nie zabrali, ale na chłopski rozum, to skoro na 50cc nie
    > trzeba mieć uprawnień, to możesz dalej jeżdzić.

    no ale zakaz prowadzenia pojazdow mechanicznych to obejmuje takze
    skuter:) dlatego sie pytalem co to dokladnie jest.