  • 231. Data: 2016-06-15 21:27:24
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:njs3e4$bi6$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "oblany"

    > Ależ Ty zabawny jesteś, no boki zrywać :)
    > ---
    > Nie zrywać, nie powinni ich montować http://niusy.pl/9sb :-)

    Co to za wózek dziecięcy z silnikiem? Przecież według waszych teorii nawet
    w czymś takim bez prawka, jestem koszmarnym zagrożeniem na drogach i w
    ogóle lepiej żebym pieszo chodził i to jeszcze nie obok waszych aut

  • 232. Data: 2016-06-15 22:34:01
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 20:00, re pisze:

    > Użytkownik "SW3"

    > Ale to nie jest helpdesk dla oblanych tylko grupa dyskusyjna -
    > odpowiadający sam wybiera na które fragmenty posta odpowiada.
    > ---
    > Dobry flejm nie jest zły :-)
    Ale Twoje cytowanie to złe jest...

  • 233. Data: 2016-06-15 22:35:19
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Samochód przy 50km/h zatrzymuje się w miejscu ? Bo to czy można się
    > zatrzymać chyba mocno zależy od odległości.

    Nie, nie zatrzymuje się w miejscu. Jednak przy tej prędkosći (a w zasadzie
    poniżej, bo na egzaminie to się raczej jeździ wg licznika) droga hamowania
    jest na tyle krótka, że między bajki można włożyć historie, że nie dał rady
    przed żółtym światłem się zatrzymać.

    Wiwo

  • 234. Data: 2016-06-15 22:36:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kojletjo"

    > Ale to nie jest helpdesk dla oblanych tylko grupa dyskusyjna -
    > odpowiadający sam wybiera na które fragmenty posta odpowiada.
> [...]

    Teraz lepiej ?

  • 235. Data: 2016-06-15 22:51:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 22:35, Wiwo wrote:

> [...]
    > droga hamowania jest na tyle krótka, że między bajki można włożyć
    > historie, że nie dał rady przed żółtym światłem się zatrzymać.

    Następny - jak ci wyskoczy pół sekundy przed sygnalizatorem, to nawet
    nogą nie ruszysz.

    Shrek

  • 236. Data: 2016-06-15 22:56:22
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 15.06.2016 o 22:36, re pisze:

    > Użytkownik "Kojletjo"

    > Ale Twoje cytowanie to złe jest...
    >
    > Teraz lepiej ?
    nie :)

  • 237. Data: 2016-06-15 23:25:32
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Następny - jak ci wyskoczy pół sekundy przed sygnalizatorem, to nawet nogą
    > nie ruszysz.

    Jasne. Jak to jest, że zawsze tym egzaminowanym wyskakuje pół sekundy przed
    sygnalizatorem? A jak się zacznie ich maglować, to się okazuje, że to było
    pół minuty przed sygnalizatorem, a nie chcieli gwałtownie hamować, chociaż
    mogli. Patrz nawet ten wątek.

    Wiwo

  • 238. Data: 2016-06-15 23:42:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 21:24, oblany pisze:

    > Nie każdy musi mieć pizzerie melepeto, prawko to rzecz niezbędna

    Gdyby było niezbędne to wszyscy by mieli.
    A nie mają wszyscy.
    Wniosek ?
    Przestań płakać publicznie a zacznij się uczyć i ćwiczyć.

    Ja zdawałem za pierwszym podejściem, ale widać jakiś dziwny jestem.

    Są dziwniejsi, ktoś tu się chwalił zdaniem za pierwszym podejściem
    egzaminu po zabraniu PJ a tam jak płaczą zdający ciężko jest.

    Pozdrawiam

  • 239. Data: 2016-06-15 23:52:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kojletjo"

    > Ale Twoje cytowanie to złe jest...
    >
    > Teraz lepiej ?
    nie :)
    ---
    To pozostaję przy poprzednim :-)

  • 240. Data: 2016-06-16 00:03:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > Znaczy postawienia szlaczka ? Chyba żartujesz, do tego zasadniczo nie
    > trzeba nawet umieć pisać. Umowy można zawierać w inny sposób choćby
    > podpisując elektronicznie, na news:pl.soc.prawo było jak to pani w
    > prokuraturze nie umiejąc obsłużyć ePuap zapytała się petenta o własne
    > hasło. To jest moim zdaniem urzędnicze przedszkole za które powinno się
    > urzędnika wywalać z pracy. A wracając do umów, to już w podstawówce
    > należy uczyć prawa by wiedzieć co jest treścią umów jakie podpisuje się
    > lub zawiera bez podpisywania. Taka np prosta kwestia istnienia regulaminów.

    no i wlasnie o tym mowie. nie chodzi o postawienie szlaczka czy odcisku
    palca. umowę przed podpisaniem należy przeczytać:) Ci którzy nie czytają
    umów przed podpisaniem powinni być dla swojego własnego bezpieczeństwa
    ubezwłasnowolnieni ;)