  • 241. Data: 2016-06-16 00:04:16
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dość.
    > PLONK !!!
    > I innych uprasza się o niekontynuowanie dyskusji z tym meteorem.

    ja nie dalem plonka - czytam dalej tylko chipsow brakuje:)
    dyskutowanie z nim mnie znudziło:)

  • 242. Data: 2016-06-16 00:05:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ależ ten flejm bardzo pożyteczny jest. Takie bzdury piszecie przy
    > okazji, że mam co komentować :-)

    no kandydat na flejm miesiaca:) ciekawe jak w statystykach wyjdzie:)

  • 243. Data: 2016-06-16 06:02:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 23:25, Wiwo wrote:

    > Jasne. Jak to jest, że zawsze tym egzaminowanym wyskakuje pół sekundy
    > przed sygnalizatorem? A jak się zacznie ich maglować, to się okazuje, że
    > to było pół minuty przed sygnalizatorem, a nie chcieli gwałtownie
    > hamować, chociaż mogli. Patrz nawet ten wątek.

    Ale ja nie mówię, że tak nie było w tym przypadku. Ba, ww innym poście
    napisałem, że mam podobne podejrzenia.

    Tylko zwracam uwagę mistrzom katewgorycznych bzdurnych stwierdzeni jak
    "na zółtym z prędkością egzaminacyjną zawsze zatrzymasz", czy "według
    moich obliczeń światła przestajesz widzeć 56m przed skrzyżowaniem", że
    piszą bzdury.

    Shrek

  • 244. Data: 2016-06-16 07:44:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 16:40, Shrek pisze:

    > Z tym, że ten moment co do zasady wypada _za_ linią zatrzymania. Jak
    > rzeczywiście nie widać to są powtarzacze i szczeniaki. Jak można mieć
    > prawko, jeżdzić i nie zauważać, że da się jednak ruszyć z pole position
    > jak się zielone zaświeci? A skoro się da, to znaczy, że widać.

    Nie przeginaj w drugą stronę - bardzo często (nie zawsze) się zdarza, że
    jak jesteś pierwszy to żeby zobaczyć sygnalizator trzeba się pochylić -
    przy normalnej pozycji do jazdy go nie widać. Kilka metrów do tyłu i już
    oczywiście jest widoczny.

    pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 245. Data: 2016-06-16 08:08:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 16.06.2016 07:44, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > jak jesteś pierwszy to żeby zobaczyć sygnalizator trzeba się pochylić -
    > przy normalnej pozycji do jazdy go nie widać. Kilka metrów do tyłu i już

    No dobra - co do zasady jest widoczny. Sprawdziłem, może się zdarzyć, że
    nie jest (przynajmniej nie w całosci), ale na wiekszości skrzyżowań albo
    są po prostu odsunięte linie zatrzymania (tych bardziej zadupiastych),
    albo powtarzacze czy "szczeniaki" - na nich nie ma zielonych strzałek.
    Tym niemniej nawet jak nie widać, to widać o długość samochodu dalej.
    Bzdurą jest, że światła przestaje być widać w jaikiejś znaczącej
    odległości od skrzyżowania, albo że nie da się ogarnąć patrzenia jakie
    jest światło i odległości od poprzednika, co postulował Masti.

    Shrek

  • 246. Data: 2016-06-16 08:08:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2016 22:59:14 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    a.pl...

    > No jeszcze niech sobie ruch lewostronny dorzuci dla "ułatwienia" ;)

    W prawostronnym tez nie bardzo umie :-)

    J.

  • 247. Data: 2016-06-16 08:39:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    ..
    Bzdurą jest, że ..., albo że nie da się ogarnąć patrzenia jakie
    jest światło i odległości od poprzednika, ...
    ---
    Jak "bzdurą" ? Nie da się dokładnie jednocześnie obserwować świateł i
    poprzednika. Trzeba to robić na zmianę. Często sytuacja na skrzyżowaniu tak
    absorbuje, że w ogóle przestajemy patrzeć na światła.

  • 248. Data: 2016-06-16 11:07:56
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 15.06.2016 o 17:28 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > 24 h na dobę?

    Skoro fotoradar stacjonarny to raczej tak.

    No właśnie.

    --
    SW3
    ----

  • 249. Data: 2016-06-16 11:28:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Znaczy mam robić zdjęcia, żebyś uwierzył że ruszam widząc co jest na
    > sygnalizatorze, a nie na pałę? Nie chce mi się. Każdy wie, że z linii
    > zatrzymania rusza się na zielonym, a skoro na zielonym, to znaczy że je
    > widać.

    http://i64.tinypic.com/kb3woz.jpg
    http://i63.tinypic.com/2q1tkxi.jpg
    http://i68.tinypic.com/2dqnk7p.jpg
    http://i66.tinypic.com/242el4z.jpg

    to są zdjęcia z przzed nosa z linii zatrzymania. Super czytelne
    sygnalizatory prawda?

    PS: co za debil wywalił powtarzacze za skrzyżowaniami

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 250. Data: 2016-06-16 11:30:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:
    >, albo że nie da się ogarnąć patrzenia jakie
    > jest światło i odległości od poprzednika, co postulował Masti.

    wspażesz cytat gdzie tak postulowałem?
    Bo jak nie rozumiesz tekstu pisanego to przynajmniej nie manipuluj
    wypowiedziami.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?