    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Date: Wed, 13 Dec 2017 19:53:49 +0100

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >A we Wrocławiu działała?

    To byl rok 1997 .. no fakt, komorki juz byly, ale ja nie mialem.

    > Myślę, że ta technologia jest bardzo
    >odporna na zalanie. To znaczy *można* wszystko zrobić tak, by
    >przy powodzi szlag tego od razu nie trafił. Czy się tak robi
    >-- tego nie wiem.

    moglaby istotnie taka byc, ale:
    -bez pradu nie zadziala, a awaryjne zasilanie na dlugo nie starczy.
    Owszem - te BTS ktore jeszcze zasilanie maja moga przejac komorki z
    sasiednich, zalanych terenow,

    -gdzies tam sa regionalne sterowniki - co bedzie, jak je wylaczyc ?

    -nie wiem jaka jest struktura sieci - zrobili gwiazde-drzewo, czy
    dodali troche obejsc i taki BTS moze sie polaczyc inna droga, czy za
    obejscie do innego sterownika sluzyc ..

    >Noe, gdy się zanosiło na deszcz, to jeszcze zdążył arkę zbudować.
    >Komórke można zawczasu nałoadować. Powinno starczyć na tydzień.

    Kiedys. Dzis to nie wiem czy 12h wytrzyma.

    No i pradu nie bylo dwa tygodnie :-)

    J.