  • Data: 2019-02-19 11:45:29
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-17 o 22:19, J.F. pisze:
    > No, piekna wiosne mamy tej zimy.
    > Srodek lutego, a dzis mialem +15 st C.
    >

    > Ale ... gdzies tak w okolicach 1987 tez bylo podobnie goraco.

    Akurat zimę w styczniu i lutym 1987r. bardzo dobrze pamiętam. Była to
    zima stulecia, a mróz sięgał poniżej -30'C. Mróz trzymał prawie przez
    cały styczeń i początek lutego. Oczywiście nie cały czas było -30'C, ale
    tak się wahał od -5'C do -15'C. Przy tym były dość duże opady śniegu. Od
    połowy lutego było już lepiej, ale daleko do obecnej zimy.

    Ciepłą zimą natomiast była zima 1989/1990

    Kolejną tak samo, albo nawet cieplejszą zimą była zima 2006/2007 - Na
    przełomie stycznia/lutego 2007 robiłem duży remont domu i pracowałem na
    podwórku w koszulce z krótkim rękawem. Słoneczko ładnie przygrzewało, a
    temperatura powietrza w słońcu sięgała prawie do +20'C.