  • 11. Data: 2010-03-29 04:00:33
    Temat: Re: Głośne wydechy za granicą - co mnie czeka?
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mustafa" napisał:

    > ech.... a ja myślałem że motór to służy do jazdy a nie do generacji
    > nadmiernych decybeli i komunikowania światu o istnieniu jakiegoś
    > zakompleksiałego stworzenia które chce się pokazać... :)
    No tak, przecież. I żeby w miastach nikt nie przekraczał 50 km/h, tak aby
    kazdy kto sie maluje, pisze smsa , rozmawia o waznych sprawach w czasie
    jazdy, zdazył sie zatrzymac w miejscu, nawet jak ma popsute hamulce.
    I zeby było wszedzie buspasy, żeby każdy mógł za 15 min dojechac do urzędu
    autobusem.

    zakan

  • 12. Data: 2010-03-29 06:30:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-28 19:41, zakan pisze:

    > Tak, tak....rower by se lepiej kupił i by było jak makiem zasiał przy grilu

    Grill smierdzi sasiadom. Powinno sie zakazac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-03-30 20:12:40
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Kuczu"
    Grill smierdzi sasiadom. Powinno sie zakazac.

    W germanii bywa zakazany - w niektore dni w niektorych miejscach...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 14. Data: 2010-03-30 20:54:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-30 22:12, Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "Kuczu"
    > Grill smierdzi sasiadom. Powinno sie zakazac.
    >
    > W germanii bywa zakazany - w niektore dni w niektorych miejscach...

    A mozna, po dlugich bojach, zarejestrowac glosne moto o halasie rzedu
    105 dB. Wiec ja bym jednak poszedl w kierunku grilla.