    From: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Glupie pytanie o sewis.
    Date: Fri, 14 May 2010 01:32:26 +0200

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3461.000027ea.4bec7527@newsgate.onet.pl...

    > Witam.
    >
    > Mam dosc glupie dla wielu tu obecnych pytanie.
    > Gdzie zrobic serwis moto w Warszawie lub okolicach. Oto co jest do
    > zrobienia:
    > - wymiana oleju z filterkiem
    > - wymiana oleju w lagach
    > - wymiana swiec
    > - regulacja lub wymiana mocowania/lozysk wahacza, jest maly luz.
    > - pozostale czynnosci przy 20 tys km w R1 2004

    osobiscie uzywalem poland position (piaseczno) - w sumie dlatego, ze tam
    pokazalem palcem co chce ;-)
    odpukac, nie mam zastrzezen. zrobiony przeglad zero, oraz servisowy po bodaj
    1k, nie bylo problemow.
    jak mnie cos piskac zaczelo. podjechalem, powiedzialem jaki objaw,
    poogladali, przejechali, naprawili - pln nie chcieli (okazalo sie ze
    amortyzator baku piska)
    chlopaki raczej znaja sie na rzeczy, choc zdarzaja sie wtopy organizacyjne.
    (motung co mial byc gotowy na godzine 13, o 15 okazal sie byc w stanie
    dezintegracji - ale plus maja za to, ze zarzadzili za to extra rabat -
    przeglad co mial kosztowac ze seśćset na fa wyszlo czysta costam.)

    ja na razie (odpukac) powodow na narzekanie (szczegolnie) nie mam.
    wiec polecam.

    Alex.