    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gmail mnie nie kocha...
    Date: Fri, 4 Oct 2019 16:22:31 +0200

    "Krystek" 5d971cda$0$17360$6...@n...neostrada.pl

    > A włączyłeś na koncie Google logowanie się z "niebezpiecznych" programów?

    Owszem -- nawet wielokrotnie. ;)
    Włączałem (widziałem niebieski suwaczek, więc włączyłem)
    ale po jakimś czasie to coś znów mogło być wyłączone.
    (mogło -- na jednym koncie nadal było włączone,
    ale na innym -- niekoniecznie...)

    Kilka razy włączyłem i wyłączyłem, zmieniłem hasło,
    włączyłem ponownie POP i wyłączyłem IMAP -- odzyskałem
    dostęp do kolejnych dwóch kont.

    Na jednym koncie mogę dać jakieś hasło, na innym
    nie mogę dać właśnie tego, bo jest za słabe...
    Nie mogę dać jakiegoś hasła, bo niedawno takie miałem...

    Sześć kont i trzy hasła. :)
    Dotychczasowe typu 'kilkaliter3' musiałem poprawić na 'kilkaliter358',
    bo 'kilkaliter3' jest za słabe, ale dla innego konta funkcjonuje
    poprawnie hasło typu 'samelitery', które nadal mogę nadać...

    Nawet zmiana nazwy konta nie jest trywialna -- nie można tego
    ,,dokonywać'' zbyt często... [wykorzystałem aż dwie zmiany
    w parę dni...]

    -=-

    Było i tak, że po IMAP szło, ale po POP -- nie szło.
    Szło, czyli synchronizowało się w obie strony -- mogłem i ściągać,
    i kasować, i przerzucać pomiędzy katalogami, ale nie sprawdziłem,
    czy oby poprawnie. ;)

    IMAP mi nie przypadło do gustu.

    Właśnie uruchomiłem POP, więc IMAP skasowałem. :)

    Zaraz wypróbuję SMTP.
    Poszło -- ciekawe, czy dojdzie...
    (bo nie do mnie słałem)

    Poszło, ale autoryzacja poszła z innego konta,
    gdyż na czas nie zobaczyłem, że tak ustawiłem.

    Tedy skorygowałem ustawienia i wysłałem sam do siebie -- poszło...

    --