    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gmail mnie nie kocha...
    Date: Fri, 4 Oct 2019 17:04:07 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d9755ee$0$538$6...@n...neostrada.pl

    > "Krystek" 5d971cda$0$17360$6...@n...neostrada.pl

    > Owszem -- nawet wielokrotnie. ;)
    > Włączałem (widziałem niebieski suwaczek, więc włączyłem)

    Nie mogę sprawdzić, ile razy przywędrowało potwierdzenie
    ustawienia ,,mniej bezpiecznych'', bo alerty itp. kasuję
    tak szybko, jak zdołam... (do kont via WWW mam i miałem
    dostęp nieskrępowany, jeśli nie liczyć traconego czasu)

    Nie mogę nawet zauważyć prawidłowości -- ,,im konto
    dłużej żyje (im starsze) tym mniej z nim problemów''.

    - Najstarsze (e...@g...com) chadza bezproblemowo.
    - Najmłodsze (założone tylko do tych testów) poskromiłem
    dość szybko i nawet nadałem hasło tego najstarszego.
    - Dwa ,,średnie'' odzyskałem, ale nie jednocześnie, choć
    je traktowałem podobnie... Musiałem hasła uatrakcyjnić,
    bo były za słabe.
    - Zostaje jeszcze jedno ,,średnie'' (którego do tej pory
    nie poddałem resuscytacji) i jedno, które założyłem ze
    dwa lata temu a które nadal stawia opór...

    To ostanie jest dedykowane matki firmie, a ,,średnie'' odzyskane
    dopiero dziś jest wykorzystywane przez matki firmę... (USy itp.
    MF mają ten @dres)

    Tak, jakby Google nie lubiła firm... ;)

    Inne ,,średnie'' dedykowane matce puściło łatwiej, ale nie wiem,
    dlaczego. ;) (po zmianie hasła, ale nie natychmiast po tej zmianie)

    Matka ma trzy swoje konta Gm@ilowe i co najmniej dwa inne...
    (nie wiem, czy do tych dwóch innych mam dziś dostęp; jedno jest prowadzone
    przez IzbęDoradców i było płatne ryczałtowo -- chyba nadal jest funkcjonalne;
    ale inne (kto inny prowadzi obsługę i kosi szmal) jest nadal płatne ryczałtowo
    i IMO nie jest funkcjonalne)

    Ja zaś jestem skromny -- najchętniej używam swego jedynego, na które nie
    otrzymuję spamu w liczbie większej niż kilkaset m@ili tygodniowo. ;) Spam
    ów regularnie ;) przeglądam i czyszczę... Regularnie ;) -- czyli tylko wtedy,
    gdy nudzę się lub spodziewam się czegoś ciekawego, co nie nadciąga...

    --