  • 31. Data: 2011-07-20 23:29:56
    Temat: Re: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    On 20 Lip, 12:10, "JK" <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > powinien iść na "+" a czarny na "-" (masę) akumulatora.
    > Jak podłączysz to UPEWNIJ się, że napięcie jest na wewnętrznym (centralnym,
    > środkowym itd.) styku zapalniczki.
    > Ten żółty kabelek służy do sterowania przekaźnika - podepnij go pod jakiś
    > kabel na którym pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki na "ON".
    > Choćby przy samej stacyjce. Unikniesz wielu roczarowań jak przykładowo
    > rozładowane aku itp.
    >
    > Powodzenia - JK.
    >
    > Koniecznie sprawdź prawidłowość podłączenia jak pisałem powyżej.

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi, szczegolnie dla JK za te
    kompleksowa :) Byc moze nie bede musial juz pytac o droge, kiedy
    nawigacja padnie, co szczegolnie uciazliwe (ale i zabawne :]) jest w
    Czechach, ktore dosc czesto przemierzam.

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Contravene
    VFR V-TEC

  • 32. Data: 2011-07-21 10:14:37
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-20 17:30, Kuczu pisze:

    > ALe zartujesz prawda ?

    ok, to byl skrot myslowy, chodzilo mi jedynie o podpiecie przekaznika
    zalaczajacego cala impreze, wiadomo przeciez zezsilanie gniazda musi isc
    z aku, i to przez bezpiecznik

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 33. Data: 2011-07-28 20:15:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Jul 2011 22:44:00 +0200 osobnik zwany marider
    wystukał:

    > Plus bezpiecznik 20A w obwod i luz.

    reflektor przeciwlotniczy z tego zasilasz? :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl