  • Data: 2019-08-20 14:04:23
    Temat: Re: Google Maps a Waze
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-08-20 12:14, collie wrote:

    > Przez 7 dni możesz testować Automapę za darmo. Więc sprawdź
    > a nie opowiadaj głodnych kawałków, że jedna pani drugiej pani.

    Pobieram. Zobaczę w takim razie na własne oczy :)
    Ciekawe jak mnie poprowadzi z Nitry do Gliwic - przez Cadce, czy przez
    Ostrawę i jak ominie remont drogi w Starych Hamrach (jeśli przez Ostrawę) :)
    Relację dam.
    Pewne jest, ze nie kupię - cena z kosmosu. TomTom jest nie tylko lepszy,
    ale i tańszy jak widzę :)

    Pozdrawiam - Mirek

    PS.
    Kilka ostatnich komentarzy ze sklepu Google:
    19
    Ostatnio coś złego zaczeło się dziać z tą aplikacją. Częste błedy
    kończące się zaniechaniem prowadzenia do celu. Najgorsze jest to że po
    resecie aplikacji nadal zaprzestaje prowadzenia. Czasem prowadzi
    podkopem na strych. Czasem gdy próbuję się stworzyć coś do wszystkiego
    to nadaje się to do niczego...

    30
    Mnóstwo funkcji. Co z tego, jak nie można polegać na tej aplikacji.
    Zawieszki, gubienie sygnału, nie do końca przyjazny interfejs. W
    wyjeździe na Sycylię zmuszony byłem do używania google maps bo AM
    zawodziła. Ostatni raz zapłaciłem za AM.

    2
    Niedokładna mapa Europy i nie chodzi tu o drogi lokalne, brak nowych
    autostrad. Na odcinkach górskich pełnych zakrętów trzeba wyłączać
    dźwięk, nie da się słuchać niekończących się komunikatów o zakrętach.
    Przy ustawionej szybkiej trasie zrzuciła mnie z drogi szybkiego ruchu w
    jakieś polne drogi, efekt zaoszczędzony kilometr lecz 30 minut w plecy.
    Szukanie jedzenia przy trasie skomplikowane, interface do
    unowocześnienia. Problemy z odświeżaniem odległości do celu i punktów
    pośrednich. Trochę słabo

    6
    Fatalna, tragiczna, omijać dalekim łukiem... To już nie ta dawna AM. Z
    uporem maniaka zmienia trasę jak chce. Gubi się i zawiesza.
    Przetestowałem ją na drodze na Chorwację i już nigdy jej raczej nie
    użyję. Przez Austrię i Czechy prowadzi ok, ale co to za wyczyn? Przez
    Bośnię i Hercegowinę i Węgry- masakra. Prowadzi do centrum miasta, gdy
    jest obwodnica (Sarajewo), gubi sygnał, resetuj trasy, a często myli
    kierunki i nagle nakazuje zawracać...
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om