  • Data: 2014-09-20 19:39:10
    Temat: Re: Gość wjechał mi w tył i uciekł - kontynuacja
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR wrote:

    > Samochód się stoczył uderzył w nasz. Warta będzie bajerować żeby podać
    > samochód do sądu. Na dodatek część żywotnie zainteresowanych osób czyi
    > kierowców będzie bronić Warty.

    Zgubiłeś jeden detal - czy właściciel tego pojazdu, który się stoczył
    podpisał się dobrowolnie na oświadczeniu, że jest sprawcą kolizji?
    Jeżeli tak, to Warta wypłaca odszkodowanie.

    Jeżeli się nie podpisał, to dlaczego się nie podpisał?
    Była oczywista wina po stronie tego, który się stoczył, a on się mimo to
    nie nie podpisał, to nie szukaj nienormalności u Warty, tylko zastanów
    się nad tym człowiekiem.

    A teraz spróbujmy z drugiej strony.
    Wziąłeś miliard kredytu, zainwestowałeś i otworzyłeś firmę
    ubezpieczeniową pod nazwą Marta S.A. Sprzedajesz polisy OC i co miesiąc
    spłacasz ciężkie raty od kredytu na inwestycję.
    Przychodzi do Ciebie facet i żąda wypłaty odszkodowania. Prosisz o
    uzasadnienie - dlaczego masz zapłacić? Facet mówi, że jakiś samochód się
    stoczył na jego auto i dlatego należy mu się odszkodowanie.
    Co robisz?
    a. sięgasz głęboko do kieszeni i płacisz temu człowiekowi ile żąda,
    b. prosisz o przedstawienie dowodów, że zdarzenie miało miejsce i
    pojazd, który się stoczył ma ważną polisę od Marta S.A.
    c. inne - jakie?