  • Date: Sat, 04 Jul 2009 19:50:31 +0200
    From: Piotr May <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)

    Lisciasty pisze:
    > http://tinyurl.com/kksonb
    >
    > Zawsze wydawało mi się że takie gromadki postępują
    > jakby tu rzec, honorowo, ale widać są wyjątki :>

    Bez przesady. Bardzo jednostronnie brzmi wypowiedz tego goscia. Chlopak
    pewnie mial tysiac innych spraw na glowie niz zajmowanie swoim bledem.
    Gdzie tam jakies fotki "obrazen" samochodu? Jak na moim slubie jakis
    palant ktoremu uszkodzilem blotnik kazal mi czekac na policje zamiast
    sie dogadac to pewnie bym byl bardziej radykalny niz chlopaki z Gremium :-)

    podsumowujac; nie wiemy jak wygladala sprawa oczami MC Gremium = nie ma
    dyskusji.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl