eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzalka silnika - testowal ktos? › Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Date: Sat, 18 Feb 2012 13:25:35 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 16
    Message-ID: <jho5c3$oga$1@news.icpnet.pl>
    References: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl> <jgm6jn$1j6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f2ea433$1@news.home.net.pl> <jgmbjh$ia0$1@news.vectranet.pl>
    <jgmi6m$71n$1@inews.gazeta.pl> <4f2ed53f$1@news.home.net.pl>
    <jgmktn$g2h$1@inews.gazeta.pl> <4f36cd5b$1@news.home.net.pl>
    <jhf16e$ch8$1@inews.gazeta.pl> <jhfu4p$7fh$1@news.vectranet.pl>
    <jhg4t1$3fn$1@inews.gazeta.pl> <jhgdfm$qkr$1@news.vectranet.pl>
    <jhghqf$ej2$1@inews.gazeta.pl> <jhgimr$c21$1@news.vectranet.pl>
    <jhgkte$nfe$1@inews.gazeta.pl> <jhgnvi$tjf$1@news.vectranet.pl>
    <jhgr0v$bqf$1@inews.gazeta.pl> <jhh3nb$562$1@news.vectranet.pl>
    <jhhbsd$45m$1@inews.gazeta.pl> <jhids1$i6n$1@news.vectranet.pl>
    <jhlcui$a5m$2@news2.ipartners.pl> <jhnoog$dkb$2@news.icpnet.pl>
    <jho2jp$j7s$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1329567939 25098 109.173.197.146 (18 Feb 2012 12:25:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Feb 2012 12:25:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <jho2jp$j7s$1@news.vectranet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435068
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-18 12:38, Krzysztof 45 pisze:

    >> czyli mówiąc wprost, krzysztof45 opowiadając historię stróża, łże jak
    >> pies?
    >

    > Już miałem nie pisać w tym temacie, ale nadmienię dla niedowiarków z
    > własnego doświadczenia że osobiscie kiedyś w Kadett 1.6D wsadziłem w
    > obieg cieczy chłodzącej trzy świece żarowe po 120W każda. Po odpaleniu w
    > mrozy auta na zimno, po kilku minutach pracy na postoju leciało
    > zauważalne ciepełko. Bez tych świec auto na postoju mogło klekotać
    > godzinę i ciepło nie poleciało.

    no właśnie
    zwłaszcza, że takie grzałki (zdaje się 3 świece żarowe) są fabrycznie w
    HDI i TDI.. pewnie konstruktorom coś się wydawało, albo dla picu montują.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: