  • Date: Sun, 19 Feb 2012 02:42:22 +0100
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    <4f2ea433$1@news.home.net.pl> <jgmbjh$ia0$1@news.vectranet.pl>
    <jgmi6m$71n$1@inews.gazeta.pl> <4f2ed53f$1@news.home.net.pl>
    <4f301026$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f302d38$1@news.home.net.pl>
    <4f30354f$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <4f34445c$1@news.home.net.pl> <c1.01.3TnZG1$0uH@mike.oldfield.org.pl>
    <4f3ad253$1@news.home.net.pl> <c1.01.3TpH0M$0uh@mike.oldfield.org.pl>
    <4f3d87dd$1@news.home.net.pl> <c1.01.3TqWCx$0uz@mike.oldfield.org.pl>

    > Cóż, nie stać Cię na porządne 3 x 16A ;)

    Tu nie chodzi o stac-nie stac, to duzo bardziej skomplikowana historia.
    W skrocie: developer zaczal budowe od d..y strony, i na koniec wszystko
    stalo zbudowane a ENEA stwierdzila, ze promese na prad to przedluzy
    jeszcze o rok, a potem moze znowu o rok, bo dla kilku domkow nie chce im
    sie stawiac trafo :) I dev za swoje musial na szybko zbudowac trafo - po
    kosztach i byle szybciej jak najtansze. Na pradach akurat sie za bardzo
    nie znam, ale ZTCW to nie byloby szans na cos wiecej niz mam (w papiery
    nie chce mi sie zaglebiac ile dokladnie, ale podejrzewam najbardziej
    minimalne minimum niezbedne do normalnego funkcjonowania).
    PS. Pamietam kiedys w pewnym mieszkaniu jak znajomi mieli ogrzewacz 5kW
    - sciana robila sie ciepla po dluzszym zmywaniu talerzy, a upalony
    kontakt i wtyczke wymieniali regularnie raz na kwartal ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG