  • 61. Data: 2010-08-09 22:19:53
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4c6060b4$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > No proszę, to zupełnie jak z lakierowaniem klapy i innymi częściami.

    Niby że mam testować na sobie jakość zamienników (i obniżać wartość auta)
    tylko po to, żeby TU więcej zarobiło?
    Niedoczekanie.

    > Nie bredzę tylko piszę. O czym piszę dobrze wiesz.

    Ni cholery.
    Chodzi Ci o to, że szkoda ma być wyceniana wg cen ze szrotu?
    No to sobie tak wyceniaj, ale swoje szkody.

  • 62. Data: 2010-08-09 22:50:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-09 13:51, bratPit[pr] pisze:

    > hmm, porównujmy do najlepszych ;-)
    > ja w Astrze zmieniałem jeden łącznik po 150kkm a drugi po 180kkm,

    Jakoś dziwnym trafem, w większości marek, łączniki idące na fabryczny
    montaż wytrzymują najdłużej. Więc wynik Sławka wcale nie jest jakiś
    szczególny.
    W moim P307, słynącym z szybko padających łączników, fabryczne elementy
    poleciały po ~130kkm.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 63. Data: 2010-08-09 23:01:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > W moim P307, słynącym z szybko padających łączników, fabryczne elementy
    > poleciały po ~130kkm.

    Znaczy do 130 kkm nie poleciało nic w zawieszeniu, czy akurat łącznik
    wytrzymał tyle?

  • 64. Data: 2010-08-09 23:06:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-09 23:01, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:

    > Znaczy do 130 kkm nie poleciało nic w zawieszeniu, czy akurat łącznik
    > wytrzymał tyle?

    Przy 80kkm wymienione zostały amortyzatory przednie. I to tyle.

  • 65. Data: 2010-08-09 23:14:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i3pqkt$h7r$4@news.dialog.net.pl...

    > Przy 80kkm wymienione zostały amortyzatory przednie. I to tyle.

    Z dwojga złego zdecydowanie wolę kupić łącznik niż amortyzator, zwłaszcza że
    chyba nie ma obowiązku wymiany parami.

  • 66. Data: 2010-08-09 23:30:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-09 23:14, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Z dwojga złego zdecydowanie wolę kupić łącznik niż amortyzator,
    > zwłaszcza że chyba nie ma obowiązku wymiany parami.

    Tyle, że amortyzator wykonuje nieco więcej pracy niż łącznik, jest
    znacznie bardziej skomplikowany. I niestety, na naszych drogach, po
    prostu ma prawo przestać spełniać swoje zadanie.
    Prawda jest taka, że w mało którym aucie, fabryczne amortyzatory po
    100kkm działają jak należy. Jeśli amortyzator nie oberwie i nie zostanie
    uszkodzony, to traci swoje właściwości stopniowo - a tego się tak nie
    zauważa, bo jeżdżąc tym autem non stop, człowiek się przyzwyczaja.
    Pomiar sprawności amortyzatorów też jest złudny (często zafałszowany).
    Przekonali się o tym ci, którzy twierdzili, że im się auto dobrze
    prowadzi, a przy 100kkm wymienili jednak komplet amortyzatorów na nowy.

  • 67. Data: 2010-08-09 23:34:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 Aug 2010 20:41:11 +0200, DoQ wrote:

    >No bo skoro sie nie urwały to po co wymieniac?

    Trudno zeby sie urwalo cos czego nie ma :-P

    Ale pod pod wrazeniem wytrzymalosci calej reszty nadal jestem -
    jak mi mechanik wsadzil nowe po zakupie, tak przetrzymalo cala moja
    eksploatacje, a zadnej dziury nie omijalem ..

    J.

  • 68. Data: 2010-08-09 23:38:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Trudno zeby sie urwalo cos czego nie ma :-P

    Nie masz lacznikow?

    > Ale pod pod wrazeniem wytrzymalosci calej reszty nadal jestem -
    > jak mi mechanik wsadzil nowe po zakupie, tak przetrzymalo cala moja
    > eksploatacje, a zadnej dziury nie omijalem ..

    Jak wymienil cos czego nie ma?:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 69. Data: 2010-08-10 07:05:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 Aug 2010 23:38:47 +0200, DoQ wrote:
    >Nie masz lacznikow?

    W tej konstrukcji nie ma.

    >Jak wymienil cos czego nie ma?:)

    Reszte gumek wymienil. I one sobie trwaly, trwaly i trwaly - i do
    zlomowania dotrwaly.

    J.

  • 70. Data: 2010-08-10 08:28:50
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > W poprzedniej Vectrze (B) wymienialem laczniki mniej wiecej co 30 tys.km.

    jakiej marki zakładałeś te łączniki?

    brat